datum+nevnap
| | |


Belvárosi képek
 
 
Turisztikai Portál Önkormányzati Portál E-Ügyintézési Portál Társulás

továbbküldés e-mailben | nyomtatás

Sopron - Építés Városrehabilitáció

 

Tájékoztató az eljárás eredményéről

 

Hirdetmény

Közbeszerzési Értesítő száma:

2010 / 35

Ajánlatkérő:

Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata

Nyertes ajánlattevő:

 

Teljesítés helye:

Sopron

Beszerzés tárgya:

Építési beruházás

Eljárás fajtája:

Tárgyalás nélküli

Hirdetmény típusa:

az egyszerű eljárás ajánlattételi felhívása KÉ

CPV kód:

45200000-9

Közzététel dátuma:

2010/03/26

Iktatószám:

30388/2009

Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:

2010/04/14

Ajánlatkérő típusa:

Regionális/helyi szintű

Ajánlatkérő fő tevékenységi köre:

Általános közszolgáltatások

Rövid tartalom:

Sopron Építés - Városrehabilitáció

Tartalom letöltése PDF-ben


Tartalom:

 

3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ

A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja1024 Budapest, Margit krt. 85.

Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757

E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu

AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA

A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki

A hirdetmény kézhezvételének dátuma__________

Azonosító kód____________________

Építési beruházás x

Árubeszerzés

Szolgáltatás

Építési koncesszió

Szolgáltatási koncesszió

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név: Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata

Postai cím: Fő tér 1.

Város/Község: Sopron

Postai irányítószám: 9400

Ország: Magyarország

Kapcsolattartási pont(ok): Kelemen Imre, dr. Sárvári Szabolcs

Címzett: Dr. Fodor Tamás

Telefon: 99/515-100

E-mail: sarvari.szabolcs@sopron-ph.hu

Fax: 99/320-939

Az ajánlatkérő általános címe (URL):

A felhasználói oldal címe (URL):

További információk a következő címen szerezhetők be:

Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet

A dokumentáció a következő címen szerezhető be:

Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet

Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:

Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet

I.2.) Az ajánlatkérő típusa

Központi szintű

Közszolgáltató

Regionális/helyi szintű x

Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont]

Közjogi szervezet

Egyéb

I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre

I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

xÁltalános közszolgáltatások

Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

Védelem

Szociális védelem

Közrend és biztonság

Szabadidő, kultúra és vallás

Környezetvédelem

Oktatás

Gazdasági és pénzügyek

Egyéb (nevezze meg):

Egészségügy

I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

Víz

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Villamos energia

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

Vasúti szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

Repülőtéri tevékenység

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

Kikötői tevékenységek

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

Postai szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]

I.4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? nem

 

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés

Sopron - Építés Városrehabilitáció

II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)

a)

xÉpítési beruházás

xKivitelezés

Tervezés és kivitelezés

Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően

Építési koncesszió

A teljesítés helye

Sopron

NUTS-kód HU221

b)

Árubeszerzés

Adásvétel

Lízing

Bérlet

Részletvétel

Ezek kombinációja/Egyéb

A teljesítés helye

NUTS-kód

c)

Szolgáltatás

Szolgáltatási kategória

(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)

Szolgáltatási koncesszió

A teljesítés helye

NUTS-kód

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul

Közbeszerzés megvalósítása x

Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása

Keretmegállapodás megkötése

II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)

Keretmegállapodás több ajánlattevővel

A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma

VAGY, adott esetben, maximális létszáma

Keretmegállapodás egy ajánlattevővel

A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben:

VAGY hónap(ok)ban:

A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):

A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):

II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya

Vállalkozási szerződés Sopron Városközpont értékmegőrző megújítása kiemelt projekt keretén belül építési beruházás generál kivitelezése

II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

 

Fő szójegyzék

Kiegészítő szójegyzék

Fő tárgy:

45200000-9

 

 

További tárgyak:

 

 

 

II.1.7)

Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) nem

Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):

egy részre

egy vagy több részre

valamennyi részre

II.1.8.)

Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)?

II.2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)

1. Alapadatok, okiratok:
A beruházás tárgya: Sopron MJV Önkormányzata (9400 Sopron, Fő tér 1.) beruházásában készülő Sopron városközpont értékmegőrző megújítása projekt kivitelezési munkái (NYDOP-3.1.1./B)
A beruházás neve és helye:
Sopron városközpont értékmegőrző megújítása projekt :
- Várfalsétány kialakítása
- Tűztorony felújítása
- Múzeumi Információs és Fogadóközpont kialakítása
Helye: Sopron Belváros
Meghatározó paraméterek:
VÁRFAL SÉTÁNY JELENLEG ELZÁRT SZAKASZAINAK MEGNYITÁSA:
1. szakasz: Szent György u.
Lépcsőburkolat telített tölgyfa gerendákból 100 db
Acél kapu 4 db
Földmunka 82 m3
Füvesítés 357 m2
Kerti út 5 cm vastagságban zúzottkőből 202 m2
2. szakasz: Várkerület 78
Betonozás pinceboltozat felett 5-10 cm vtg.-ban 88 m2
Acél kapu 4 db
Földmunka 11 m3
Füvesítés 16 m2
Térburkolat 8 cm vastag térkőből 14 m2
3. szakasz: Városháza előtti tér
Betonjárda készítés 18 m2
Terméskő burkolat 5 cm vtg. 12 m2
Földmunka 98 m3
Füvesítés 75 m2
Térburkolat 8 cm vastag térkőből 244 m2
4. szakasz: Színház u.
Gránitlap padlóburkolat 2 cm vtg. 88 m2
Terméskő burkolat 5 cm vtg. 12 m2
Földmunka 117 m3
Füvesítés 170 m2
Térburkolat 8 cm vastag térkőből 321 m2
5. szakasz: Színház u. 3.
Nagykockakő burkolat 42 m2
Bazalt kiskockakő 326 m2
Terméskő burkolat 5 cm vtg. 37 m2
Földmunka 58 m3
Vb. lépcső készítése 5 m3
Terméskő burkolat 37 m2 törlés
Füvesítés 620 m2
6. szakasz: hrsz 100/1/A – 115/2/A
Nagykockakő burkolat 115 m2
Bazalt kiskockakő 660 m2
Földmunka 270 m3
Füvesítés 495 m2
Statika a teljesre vonatkozóan:
Beton sávalap 7 m3
Szerelőbeton 4 m3
Fúrt cölöp átm. 50 cm-es 55 db
Betonacél szerelés 15 to
Idomacél 0,5 to
Vasbeton fal 121 m3
Falbontások 27 m3
Csapadékvíz elvezetés:
KGPVC DN 160 20 m
KGPVC DN 200 174 m
KGPVC DN 315 74 m
Kőagyagcső DN 150 104 m
Kőagyagcső DN 200 22 m
Kőagyagcső DN 300 230 m
Kőagyagcső DN 400 69 m
Kőagyagcső DN 800 73 m
D 160 KPE nyomott vezeték 42 m
Átemelő akna 1 db
Elektromos munkák:
Földkábel 4x25 mm2 1040 m
Kandeláber lámpaoszlop 34 db
Térfigyelő kamera kábel 800 m

TŰZTORONY FELÚJÍTÁS:
Belső szerkezetek:
Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 610 m2
Kőfelületek felújítása 260 m2
Beltéri vakolat 710 m2
Fakocka burkolat 40 m2
Méhsejt lapburkolat felújítás 68 m2
Konszignációs elemek 62 db
Határoló és külső szerkezetek
Bazalt nagykockakő 240 m2
Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 68 m2
Homlokzatvakolás 775 m2
Toronysisak fa szerkezet felújítása 272 m2
Statika:
80 cm átmérőjű jet alapozás 560 m
Jetteléshez fúrólyukak készítése 2300m
Állványzat 300kg/m2 teherbírás 0-56m magasságig 1800m2
Acélsodrony kábel és feszítő pászma megerősítés 3122 m
DYWIDAG rudas megerősítés injektálással 103 m
Függőleges, vízszintes falhornyok (0,03-0,14m2) készítése vágással, marással 42m3
Betonacél szerelés 16,2t
Vasbeton födémtárcsák, gerendák, készítése 55m3
Faltest injektálás előirányzat 110m3 mennyiségig
Elektromos:
Erősáram vezetékhossz 2810 m
Lámpatestek 129 db
Villámvédelem 170 m
Tűzjelző érzékelő 48 db (Tűztorony és múzeum együtt)
Riasztórendszer érzékelő 26 db (Tűztorony és múzeum együtt)
CCTV rendszer, strukturált hálózat (Tűztorony és múzeum együtt)
Közmű:
DN 200 kőagyagcső 49 m

MÚZEUMI INFORMÁCIÓS ÉS FOGADÓKÖZPONT KIALAKÍTÁSA:
Belső szerkezetek:
Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 556 m2
Falmaradványok felújítása (tapadóhíddal) 330 m2
Beltéri padlóburkolatok 384 m2
Acél járórács 72 m2
Festés 195 m2
Konszignációs elemek (ajtó, ablak) 32 db
Hőszigetelés 194 m2
630 kg-os felvonó 1 db
Határoló és külső szerkezetek
Bazalt kiskockakő 41 m2
Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 111 m2
Meglévő városfal felületek felújítása 396 m2
Konszignációs elemek (ajtók, ablakok, lakatos szerkezetek) 37 db
Trópusi fa palló terasz 119 m2
Új lemezfedés, bádogozás 110 m2
EPDM gumilemez szigetelés 225 m2
12 cm vtg. EPS hőszigetelés 119 m2
20-24 cm vtg. Lépésálló ásványgyapot hőszigetelés 77 m2
Statika:
Teraszfödém átépítése (acélszerkezet+betonacél) 3071 kg
Liftakna+süllyeszték 4970 kg acél
Lépcső acélszerkezet 1589 kg
Közbenső födém (acélszerkezet+betonacél) 7677 kg
Acélszerkezetű lefedés 17972 kg
Épületgépészet
Elektromos:
Erősáram vezetékhossz 5790 m
Lámpatestek 237 db
Villámvédelem 98 m

A beruházás alapja:
A Kulturális Örökségvédelmi Hivatal Nyugat-dunántúli Irodája (9400 Sopron, Kolostor u. 13.) által kiadott alábbi határozatok:
410/1289/02/2009. Várfal-sétány kialakítása
410/1289/03/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 102. lépcső építése, 78/2 hrsz
410/1289/04/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 102. lépcső építése, 86/1 hrsz
410/1289/05/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 82. lépcső építése, 97 hrsz
410/1289/06/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 80. lépcső építése, 98 hrsz
410/1289/07/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 78. lépcső építése, 99 hrsz
410/1289/08/2009. Várfal-sétány kialakítása, Előkapu, lépcső építése, 120 hrsz
410/1289/09/2009. Várfal-sétány kialakítása, Színház u. 3. lépcső építése, 226 hrsz
410/3327/12/2009. Tűztorony fogadóépületében 630 kg-os lift létesítése
410/0013/08/2008. Tűztorony szerkezetmegerősítés
410/1392/02/2008. Tűztorony fogadóépület rekonstrukció, turisztikai központ kialakítása
Megrendelő által biztosított szolgáltatás: Víz és áramvételi lehetőség
Tervezői nyilatkozatok: a mellékelt tervdokumentációban

2. A beruházás kivitelezése során az alábbi műszaki feladatokat kell megvalósítani:
VÁRFAL SÉTÁNY:
Térburkolás, füvesítés, növényzet irtás-telepítés, lépcsőépítés, járdakialakítás, várfalban nyílásbontások, acélkapuk elhelyezése, csapadékvíz csatornák, víznyelők építése, térvilágítás kiépítése, térfigyelő kamerarendszer kiépítése, fúrt cölöpözés, vasbeton fal építés
TŰZTORONY FELÚJÍTÁS:
Teherhordó szerkezetek megerősítése, lépcsők, kőszerkezetek felújítása, külső belső felületek tisztítása, újravakolása, burkolatok, toronyszerkezet felújítása, nyílászárók felújítása, elektromos felújítás, gyengeáramú rendszerek kiépítése, külső szennyvízcsatorna
MÚZEUMI INFORMÁCIÓS ÉS FOGADÓKÖZPONT:
Teherhordó szerkezetek megerősítése, új vasbeton és acélszerkezetű födémek, lépcső, nyílászárók cseréje, elektromos felújítás, gyengeáramú rendszerek kiépítése, épületgépészet kiépítése.
Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Várfalsétány tervezői művezetés költségeit, valamint a régészeti feltárásokkal kapcsolatos feltételek biztosítását.
Az ajánlattevő a föld és törmelék elszállítás, lerakás költségeire is köteles ajánlatát megtenni.

II.2.2)

Vételi jog (opció) (adott esetben) nem

Igen válasz esetén a vételi jog leírása:

Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:

hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):

VAGY: és között

Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje

Az időtartam hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY: kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

befejezés 2011/08/15 (év/hó/nap)

 

III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk

III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)

1. Kötbér: késedelmi, hibás teljesítési, meghiúsulási
2. Biztosíték: a Kbt. 53. § (6) bek. a) pont szerint teljesítési biztosíték, jóteljesítési biztosíték
3. Jótállás
Részletes feltételek az ajánlattételi dokumentációban, tekintettel a 162/2004. (V. 21.) Korm. rendelet 8. § (5)-(7) bekezdéseire

III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre

Ajánlatkérő előleget nem fizet, részszámlák benyújtására a műszaki készültségnek megfelelően az ajánlattételi dokumentációban meghatározottak szerint van lehetőség. Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevővel közvetlen szállítói kifizetés alapján kíván elszámolni, az önrész az igazolt teljesítést követően benyújtott számla 60 napon belül kerül átutalással kiegyenlítésre a Kbt. 305. § (3) bekezdése szerint figyelemmel a 281/2006. (XII. 23.) Kormányrendelet, a 255/2006. (XII.8.) Kormányrendelet és a 16/2006. (XII. 28.) MeHVM-PM együttes rendelet vonatkozó rendelkezéseire. Az elszámolás és kifizetés pénzneme: HUF.
Az ajánlattevők kötelesek figyelembe venni az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. tv. 142. § rendelkezéseit.

III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)

nem követelmény

III.1.4)

Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) nem Ha igen, a különleges feltételek meghatározása

III.2) Részvételi feltételek

III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, aki a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá esik.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdésének a)-c) pontjaiban meghatározott kizáró okok fennállnak, illetve nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt kizáró ok fennáll.
Az eljárásból kizárásra kerül azon ajánlattevő, akivel, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával vagy a számára erőforrást nyújtó szervezettel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdés a)-b) pontokban felsorolt kizáró okok fennállnak.
Az előírt kizáró okok fenn nem állásáról az ajánlattevőnek, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak, valamint az ajánlattevő részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetnek a Kbt. 249. § (3) bekezdése alapján nyilatkoznia kell.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

P.1/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának cégjegyzékében szereplő valamennyi számlavezető pénzügyi intézménytől származó, az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 60 napnál nem régebbi nyilatkozata az alábbi tartalommal:
- mióta vezeti a bankszámlát,
- számláján a 2008. január 1. óta volt-e sorban állás
P/2
ajánlattevő, illetve a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának elmúlt három lezárt üzleti évre (2006., 2007., 2008.) vonatkozóan a számviteli törvénynek megfelelő beszámolója egyszerű másolatban kiegészítő melléklet nélkül (a beszámolók az ajánlat részeként külön kötetben csatolandók!)
P/3
Pénzintézettől származó, vagy egyéb hitelt érdemlő módon történő igazolás arra vonatkozóan, hogy a szerződésben meghatározott teljesítés anyag és munkadíj forrása a teljesítés szakaszolására (részszámlázás lehetősége) tekintettel az ellenérték 20%-kának megfelelő mértékben) az ajánlattevő rendelkezésére áll, vagy rendelkezésére fog állni.
P/4
cégszerűen aláírt nyilatkozat az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző harminchat hónap teljes forgalmáról és ugyanezen időszakban a közbeszerzés tárgya szerinti forgalmáról.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

Alkalmatlan ajánlattevő amennyiben ajánlattevő vagy a közbeszerzés értékének 10%-kát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó
P.1/ pénzügyi intézménytől származó nyilatkozatai alapján megállapítható, hogy bankszámláján 2008. január 1. óta sorban állás fordult elő.
P.2/ mérleg szerinti eredménye az elmúlt három lezárt üzleti év (2006., 2007., 2008.) bármelyikében negatív
P/3
által benyújtott igazolásból nem állapítható meg, hogy a szerződésben meghatározott teljesítés anyag és munkadíj forrása a teljesítés szakaszolására (részszámlázás) tekintettel az ellenérték 20 %-kának megfelelő mértékben az ajánlattevő rendelkezésére áll, vagy rendelkezésére fog állni.
P/4
cégszerű nyilatkozata alapján megállapítható, hogy nem rendelkezik az ajánlati felhívás megjelenését megelőző három évben éves átlagban legalább nettó 500 millió forint összegű árbevétellel és ugyanezen időszakban éves átlagban legalább nettó 300 millió forint összegű műemléki környezetben megvalósított díszburkolási munkából származó árbevétellel.

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

M1.
A Kbt. 67. § (2) bekezdés a) pontja alapján az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap legjelentősebb építési beruházásainak ismertetése (az ellenszolgáltatás összege, a teljesítés ideje és helye megjelölésével, valamint a szerződést kötő másik fél megnevezésével), mely beruházásokra vonatkozóan a Kbt. 68. § (2) bekezdésében meghatározott igazolást kell csatolni az ott meghatározott tartalommal.
A referencia nyilatkozatot eredetiben, az igazolásokat eredetiben vagy hiteles másolati példányban kell benyújtani.

M2.
A Kbt. 67.§ (2) bekezdés b) pontja alapján a teljesítéshez rendelkezésre álló munkagépek, berendezések ismertetése (darabszám, műszaki paraméter megjelölésével).

M3.
A vezető tisztségviselő(k)nek a megnevezése, valamint a végzettség, képzettség és gyakorlati idő ismertetése. Az ismertetőt eredetiben kell benyújtani, a felsőfokú műszaki szakmai végzettség igazolása az iskolai oklevél, az esetleges jogosultság igazolása az illetékes hivatal által kiadott határozat másolatban történő benyújtásával, a szakmai gyakorlat az önéletrajz benyújtásával igazolandó.

M4.
Azoknak a felelős műszaki vezetőknek a megnevezése, valamint végzettségük, képzettségük és gyakorlati idejük ismertetése, akiket ajánlattevő be kíván vonni a teljesítésbe. Az ismertetőt eredetiben kell benyújtani, a felsőfokú műszaki szakmai végzettség igazolása az iskolai oklevél, az esetleges jogosultság igazolása az illetékes hivatal által kiadott határozat másolatban történő benyújtásával, a szakmai gyakorlat az önéletrajz benyújtásával igazolandó.

M5.
A szakemberek létszámadatainak ismertetése végzettség, illetve képzettség szerinti bontásban.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

Alkalmatlan ajánlattevő, amennyiben ajánlattevő vagy a közbeszerzés értékének 10%-kát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó:
M1.
nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónapban összességében, összesen legalább nettó 350 millió forint értékű, műemléki környezetben megvalósított építési munká(k)ra vonatkozó olyan referenciával, amely magában foglal műemléki torony, vagy vár, vagy várfal teljeskörű felújítására vonatkozó referenciát.
M2.
nem rendelkezik a teljesítéshez rendelkezésre álló alábbi eszközökkel, berendezéssel, felszereltséggel (darabszám, műszaki paraméter):
Homlokzati állvány: 0-56 m magasságú, változó szélességű acélcső állvány 300kg/m2
Külső kosaras anyagszállító: lift 1 db 0-40m között, min. 500kg teherbírású
Jetteléses alapmegerősítéshez szükséges munkagép: 1 db 0,8 m átmérőjű jet-oszlopok készítéséhez
Betonszivattyú: 1db 44 m gémkinyúlású
Autódaru: 1db minimum 10t teherbírású

M3.
nem rendelkezik legalább 1 fő okl. építőmérnök, vagy építészmérnök, vagy felsőfokú gazdasági végzettségű, építési tevékenységet végző cég vezetésében minimum 3 éves gyakorlattal rendelkező vezető tisztségviselővel.

M4.
nem rendelkezik a 244/2006. ( XII.5.) Korm. rendeletben meghatározott feltételeknek megfelelően
- 1 fő MV-Ép/AM;
- 1 fő MV-Ép/ÉG;
- 1 fő MV-Ép/ÉV jogosultsággal,
építési tevékenység felelős műszaki vezetésében szerzett 3 éves szakmai gyakorlattal és felsőfokú végzettséggel rendelkező műszaki vezető szakemberrel.
M5.
nem rendelkezik min. 5 fő kőműves, és min. 2 fő kőfaragó, valamint 2 fő restaurátor szakemberrel.

III.2.4) Fenntartott szerződések

A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott nem

A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott nem

III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek

III.3.1)

A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?

Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:

 

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) Az eljárás típusa

IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli x

Tárgyalásos

IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

Tárgyalásos

IV.2) Bírálati szempontok

IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

VAGY

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint x

xAz alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)

Szempont

Súlyszám

Ajánlati ár (nettó forint)

10

Teljesítési határidő; A vállalt előteljesített napok száma naptári napban megadva

4

Teljesítési biztosíték mértéke (Ft)

3

Jótállás időtartama

2

IV.2.2)

Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? nem

Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)

IV.3) Adminisztratív információk

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)

IV.3.2)

Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? nem

Igen válasz esetén

Előzetes összesített tájékoztató

Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)

A dokumentáció beszerzésének határideje

Dátum: 2010/04/14 (év/hó/nap )

Időpont: 11.00

Kell-e fizetni a dokumentációért? igen

Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 450.000.-

Pénznem: HUF

A fizetés feltételei és módja:

A dokumentáció vételárát (360.000.-Ft + ÁFA) átutalás útján kell megfizetni a Provital Fejlesztési Tanácsadó Zrt. Kereskedelmi és Hitelbank Rt-nél vezetett 10400126-49575052-53551002 számú bankszámlájára.

IV.3.4) Az ajánlattételi határidő

Dátum: 2010/04/14 (év/hó/nap) Időpont: 11.00

IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók

HU

Egyéb:

IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)

-ig (év /hó/nap )

VAGY hónap(ok)ban:

VAGY napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum: 2010/04/14 (év/hó/nap)

Időpont: 11.00

Helyszín : Provital Fejlesztési Tanácsadó Zrt. (1022 Budapest, Bimbó út 68.)

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek

A Kbt. 80.§ (2) szerint.

 

V. szakasz: kiegészítő információk

V.1)

A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) nem

Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:

V.2)

A szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos? igen

Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:

„Városközpont értékmegőrző megújítása” kiemelt projekt
(NYDUOP – 3.1.1 / B – 2009 – 0002)

V.3) További információk (adott esetben)

V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:

2010. április 22. 11.00 óra.
Helye megegyezik az ajánlatok bontásának helyszínével.

V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:

az eredményhirdetést követő naptól számított 21. nap.

V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja : (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)

V.3.4.1)

A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen

V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)

A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja: személyesen az átutalás banki kivonattal történő leigazolásával a Provital Fejlesztési Tanácsadó Zrt. hivatalos helyiségében (1022 Budapest, Bimbó út 68.) munkanapokon 10-14 óráig az ajánlattételi felhívás megjelenése napjától az ajánlattételi határidő lejártáig. Az ajánlattételi határidő lejártának napján 9-11.00 óráig. A dokumentáció megküldése a Kbt. 54. § (4) bekezdése szerint.

V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:

1-10

V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:

az 1-es részszempont esetében a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004 módosított ajánlásának (K.É. 2008. évi 139. száma) III.A.1.b) pontja szerinti arányosítás, a 2., 3. és 4.részszempont esetében a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004 (K.É. 2008. évi 139. száma) módosított ajánlásának III.A.1.a) pontja szerinti arányosítás.
A fenti módszer alapján kiszámított pontszámok a súlyszámmal kerülnek megszorzásra, az ajánlatkérő a számítás során kettő tizedesjegyig kerekít.

V.6)

A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen

V.7) Egyéb információk:

1.) Ajánlatkérő biztosítja a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 83. § (2) bekezdésében meghatározott körben.
2.) Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Kbt. 70. § (2) bekezdése szerinti ajánlattételi nyilatkozatot, a Kbt. 71. § (1) bekezdés a), b) és c) pontja, valamint a (3) bekezdés szerinti nyilatkozatot – adott esetben nemleges tartalommal is!!
Az ajánlattevő a Kbt. 71. § (1) bekezdése alapján köteles megjelölni az ajánlatában a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő a közbeszerzés értékének tíz százalékát meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe, az ajánlattevő által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közreműködnek, továbbá az ajánlattevő részére erőforrást nyújtó szervezetet.
Az ajánlatnak tartalmaznia kell ajánlattevő Kbt. 70. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelő kifejezett nyilatkozatát az ajánlattételi felhívás feltételeire, a szerződés teljesítésére, a kért ellenszolgáltatásra, valamint arra vonatkozóan, hogy a nyertessége esetén a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződés teljesítése céljából, e szerződésen alapuló szerződéseiben saját magára vonatkozó kötelezettségként vállalja a 305. § (1)-(3) bekezdése és a 306/A. § (1) és (5) bekezdése szerinti előírások érvényesítését. Az ajánlatban továbbá az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e.
3.) A ajánlatokat cégszerűen aláírva, folyamatos lapszámozással és tartalomjegyzékkel ellátva, minden oldalt szignálva, roncsolás-mentesen nem bontható kötésben, lezárva, 1 eredeti és 3 másolati példányban kell benyújtani. A példányok esetleges eltérése esetén az eredeti példány számít mértékadónak. Az eredeti példány minden tartalommal rendelkező oldalát szignálni kell. A borítékokat az alábbi felirattal kell ellátni:
„Sopron Városrehabilitáció Építés - Tilos felbontani az ajánlattételi határidő lejártáig.”
Az „eredeti” ajánlatban szereplő valamennyi nyilatkozatnak eredetinek kell lennie, az egyéb dokumentumok egyszerű másolatban is benyújthatóak.
Az ajánlatot olyan kötésben kell beadni, amelyből állagsérelem nélkül lapot kivenni, cserélni nem lehet.
4.) Minden ajánlattevőnek és a teljesítésben 10%-ot meghaladó mértékben közreműködő alvállalkozónak a cégkivonattal egyezően kell nyilatkoznia arról, hogy bankszámláit mely pénzintézetek vezetik és arról, hogy a megnevezetteken kívül más pénzintézet nem vezet részükre bankszámlát. Amennyiben a cégkivonatban még szerepelnek olyan bankok, amelyeknél a számlavezetés már megszűnt, de a változás bejegyzése a 60 napnál nem régebbi keltezésű cégkivonat kiadásának időpontjáig nem történt meg, úgy szükséges a bank felé megküldött felmondó levél vagy a bank - számlavezetés megszűnésének időpontjára vonatkozó - nyilatkozatának becsatolása is.
A pénzintézeti igazolások a különböző bankok gyakorlatának megfelelően eltérő formájúak és tartalmúak lehetnek, de mindegyiknek egyértelmű választ kell adnia a felhívásban megfogalmazott pénzügyi alkalmassági követelmények teljesülésére.
5.) Ajánlatkérő az ajánlati dokumentációban szereplő építési feladatokhoz árazatlan méretszámítást biztosított az Ajánlattevők részére. Érvénytelennek minősül az az ajánlat, amely nem a dokumentációban meghatározottak szerint kerül benyújtásra.
Ajánlattevő köteles minden, a kivitelezéshez szükséges munkát szerepeltetni az ajánlatában. Pótmunka igényt nem jelenthet be olyan részre, ami az ajánlatkészítés során az ajánlati felhívás és a dokumentáció alapján észlelhető lett volna, de az ajánlattevő figyelmetlenségéből az ajánlatból kimaradt.
6.) Ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak nyilatkozniuk kell, hogy az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 60 napnál nem régebbi cégkivonat kiállításának időpontja óta változásbejegyzést kezdeményeztek-e.
7.) Ajánlattevőnek az alábbi cégokmányok eredeti vagy hiteles másolati példányát kell az ajánlathoz csatolni:
- az ajánlattételi határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi cégkivonatot,
- ajánlatot aláírók aláírási címpéldányát, illetve képviseleti jogosulttól származó meghatalmazását
8.) Közös ajánlattétel esetén csatolni kell a közös ajánlattevők által kötött megállapodást, amely részletesen rendelkezik a felelősség, a képviselet és a feladatmegosztás kérdéseiről, továbbá nyilatkozniuk kell arról, hogy a szerződés(ek) teljesítéséért egyetemleges felelősséget vállalnak.

9.) A dokumentáció saját részre történő megvásárlása az eljárásban való részvétel feltétele.
10.) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az ajánlattevőt terheli.
11.) Jelen ajánlati felhívásban nem szabályozott kérdésekben az ajánlattételi dokumentáció rendelkezései, valamint a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény az irányadó.
12.) Ajánlatkérő a Kbt. 48. § (3) bekezdésére tekintettel indít közbeszerzési eljárást ajánlattevők figyelmét pedig felhívja a Kbt. 48. § (4) bekezdésében foglaltakra.
13.) Ajánlattevő a Kbt. 55. § (3) bekezdésével összhangban köteles a Kbt. 72. § szerinti nyilatkozatát ajánlatához csatolni.
Ajánlatkérő a Kbt. 55. § (3) bekezdése alapján előírja, hogy az ajánlattevő tájékozódjon a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni.
Ajánlatkérő a Kbt. 55. § (3) bekezdés szerinti követelményekről történő tájékozódás kapcsán a dokumentációban adja meg azoknak a szervezeteknek (hatóságoknak) a nevét és címét (elérhetőségét), amelyektől az ajánlattevő megfelelő tájékoztatást kaphat.
A Kbt. 72. § alapján az ajánlattevő az ajánlatában köteles nyilatkozni arról, hogy az ajánlattétel során figyelembe vette-e a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó a teljesítés helyén hatályos kötelezettségeket.

14.) Ajánlatkérő helyszíni bejárásra nem konzultációs jelleggel lehetőséget biztosít, melynek időpontja: 2010.03.31. 11 óra: a Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala előtti Fő tér, mely során bemutatásra kerülnek a megvalósítandó projektrészek, azok környezete, organizációs lehetőségei és feltételei.
Ajánlattevők a helyszíni bejárás során tapasztaltakkal kapcsolatos kérdéseiket a Kbt. 56. § (1) bekezdésnek megfelelően, kiegészítő tájékoztatás kérés formájában, írásban tehetik fel.

V.8)

E hirdetmény feladásának dátuma: 2010/03/18 (év/hó/nap)

 

A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok

I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be

Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.

Postai cím: Bimbó út 68.

Város/Község: Budapest

Postai irányítószám: 1022

Ország: Magyarország

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: dr. Császár Dániel

Telefon: 06-1-479-00-94

E-mail: dcsaszar@provital2000.hu

Fax: 06-1-322-17-23

Internetcím (URL):

II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető

Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.

Postai cím: Bimbó út 68.

Város/Község: Budapest

Postai irányítószám: 1022

Ország: Magyarország

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: dr. Császár Dániel

Telefon: 06-1-479-00-94

E-mail: dcsaszar@provital2000.hu

Fax: 06-1-322-17-23

Internetcím (URL):

III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani

Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.

Postai cím: Bimbó út 68.

Város/Község: Budapest

Postai irányítószám: 1022

Ország: Magyarország

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: dr. Császár Dániel

Telefon: 06-1-479-00-94

E-mail: dcsaszar@provital2000.hu

Fax: 06-1-322-17-23

Internetcím (URL):

 

B. MELLÉKLET

A részekre vonatkozó információk

A rész száma 1

meghatározás

1) A rész meghatározása

2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

 

Fő szójegyzék

Kiegészítő szójegyzék

Fő tárgy:

 

 

 

További tárgyak:

 

 

 

3) Mennyiség vagy érték

4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése

Az időtartam hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY Kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

Befejezés (év/hó/nap)

5) További információ a részekről

----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------

 

 

2010. március 26. / 2010