3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja1024 Budapest, Margit krt. 85.
Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu
AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
A hirdetmény kézhezvételének dátuma__________
Azonosító kód____________________
Építési beruházás x
Árubeszerzés
Szolgáltatás
Építési koncesszió
Szolgáltatási koncesszió
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata
Postai cím: Fő tér 1.
Város/Község: Sopron
Postai irányítószám: 9400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok): Kelemen Imre, dr. Sárvári Szabolcs
Címzett: Dr. Fodor Tamás
Telefon: 99/515-100
E-mail: sarvari.szabolcs@sopron-ph.hu
Fax: 99/320-939
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
További információk a következő címen szerezhetők be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű
Közszolgáltató
Regionális/helyi szintű x
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont]
Közjogi szervezet
Egyéb
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
xÁltalános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Védelem
Szociális védelem
Közrend és biztonság
Szabadidő, kultúra és vallás
Környezetvédelem
Oktatás
Gazdasági és pénzügyek
Egyéb (nevezze meg):
Egészségügy
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Víz
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Villamos energia
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
Vasúti szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
Repülőtéri tevékenység
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
Kikötői tevékenységek
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
Postai szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]
I.4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? nem
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
Sopron - Építés Városrehabilitáció
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
a)
xÉpítési beruházás
xKivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
Építési koncesszió
A teljesítés helye
Sopron
NUTS-kód HU221
b)
Árubeszerzés
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja/Egyéb
A teljesítés helye
NUTS-kód
c)
Szolgáltatás
Szolgáltatási kategória
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye
NUTS-kód
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása x
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása
Keretmegállapodás megkötése
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma
VAGY, adott esetben, maximális létszáma
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben:
VAGY hónap(ok)ban:
A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Vállalkozási szerződés Sopron Városközpont értékmegőrző megújítása kiemelt projekt keretén belül építési beruházás generál kivitelezése
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
|
|
|
|
Fő szójegyzék
|
Kiegészítő szójegyzék
|
Fő tárgy:
|
45200000-9
|
|
|
További tárgyak:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II.1.7)
Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) nem
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
egy részre
egy vagy több részre
valamennyi részre
II.1.8.)
Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)?
II.2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)
1. Alapadatok, okiratok: A beruházás tárgya: Sopron MJV Önkormányzata (9400 Sopron, Fő tér 1.) beruházásában készülő Sopron városközpont értékmegőrző megújítása projekt kivitelezési munkái (NYDOP-3.1.1./B) A beruházás neve és helye: Sopron városközpont értékmegőrző megújítása projekt : - Várfalsétány kialakítása - Tűztorony felújítása - Múzeumi Információs és Fogadóközpont kialakítása Helye: Sopron Belváros Meghatározó paraméterek: VÁRFAL SÉTÁNY JELENLEG ELZÁRT SZAKASZAINAK MEGNYITÁSA: 1. szakasz: Szent György u. Lépcsőburkolat telített tölgyfa gerendákból 100 db Acél kapu 4 db Földmunka 82 m3 Füvesítés 357 m2 Kerti út 5 cm vastagságban zúzottkőből 202 m2 2. szakasz: Várkerület 78 Betonozás pinceboltozat felett 5-10 cm vtg.-ban 88 m2 Acél kapu 4 db Földmunka 11 m3 Füvesítés 16 m2 Térburkolat 8 cm vastag térkőből 14 m2 3. szakasz: Városháza előtti tér Betonjárda készítés 18 m2 Terméskő burkolat 5 cm vtg. 12 m2 Földmunka 98 m3 Füvesítés 75 m2 Térburkolat 8 cm vastag térkőből 244 m2 4. szakasz: Színház u. Gránitlap padlóburkolat 2 cm vtg. 88 m2 Terméskő burkolat 5 cm vtg. 12 m2 Földmunka 117 m3 Füvesítés 170 m2 Térburkolat 8 cm vastag térkőből 321 m2 5. szakasz: Színház u. 3. Nagykockakő burkolat 42 m2 Bazalt kiskockakő 326 m2 Terméskő burkolat 5 cm vtg. 37 m2 Földmunka 58 m3 Vb. lépcső készítése 5 m3 Terméskő burkolat 37 m2 törlés Füvesítés 620 m2 6. szakasz: hrsz 100/1/A – 115/2/A Nagykockakő burkolat 115 m2 Bazalt kiskockakő 660 m2 Földmunka 270 m3 Füvesítés 495 m2 Statika a teljesre vonatkozóan: Beton sávalap 7 m3 Szerelőbeton 4 m3 Fúrt cölöp átm. 50 cm-es 55 db Betonacél szerelés 15 to Idomacél 0,5 to Vasbeton fal 121 m3 Falbontások 27 m3 Csapadékvíz elvezetés: KGPVC DN 160 20 m KGPVC DN 200 174 m KGPVC DN 315 74 m Kőagyagcső DN 150 104 m Kőagyagcső DN 200 22 m Kőagyagcső DN 300 230 m Kőagyagcső DN 400 69 m Kőagyagcső DN 800 73 m D 160 KPE nyomott vezeték 42 m Átemelő akna 1 db Elektromos munkák: Földkábel 4x25 mm2 1040 m Kandeláber lámpaoszlop 34 db Térfigyelő kamera kábel 800 m TŰZTORONY FELÚJÍTÁS: Belső szerkezetek: Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 610 m2 Kőfelületek felújítása 260 m2 Beltéri vakolat 710 m2 Fakocka burkolat 40 m2 Méhsejt lapburkolat felújítás 68 m2 Konszignációs elemek 62 db Határoló és külső szerkezetek Bazalt nagykockakő 240 m2 Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 68 m2 Homlokzatvakolás 775 m2 Toronysisak fa szerkezet felújítása 272 m2 Statika: 80 cm átmérőjű jet alapozás 560 m Jetteléshez fúrólyukak készítése 2300m Állványzat 300kg/m2 teherbírás 0-56m magasságig 1800m2 Acélsodrony kábel és feszítő pászma megerősítés 3122 m DYWIDAG rudas megerősítés injektálással 103 m Függőleges, vízszintes falhornyok (0,03-0,14m2) készítése vágással, marással 42m3 Betonacél szerelés 16,2t Vasbeton födémtárcsák, gerendák, készítése 55m3 Faltest injektálás előirányzat 110m3 mennyiségig Elektromos: Erősáram vezetékhossz 2810 m Lámpatestek 129 db Villámvédelem 170 m Tűzjelző érzékelő 48 db (Tűztorony és múzeum együtt) Riasztórendszer érzékelő 26 db (Tűztorony és múzeum együtt) CCTV rendszer, strukturált hálózat (Tűztorony és múzeum együtt) Közmű: DN 200 kőagyagcső 49 m MÚZEUMI INFORMÁCIÓS ÉS FOGADÓKÖZPONT KIALAKÍTÁSA: Belső szerkezetek: Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 556 m2 Falmaradványok felújítása (tapadóhíddal) 330 m2 Beltéri padlóburkolatok 384 m2 Acél járórács 72 m2 Festés 195 m2 Konszignációs elemek (ajtó, ablak) 32 db Hőszigetelés 194 m2 630 kg-os felvonó 1 db Határoló és külső szerkezetek Bazalt kiskockakő 41 m2 Meglévő nyers vasbeton fal felújítása 111 m2 Meglévő városfal felületek felújítása 396 m2 Konszignációs elemek (ajtók, ablakok, lakatos szerkezetek) 37 db Trópusi fa palló terasz 119 m2 Új lemezfedés, bádogozás 110 m2 EPDM gumilemez szigetelés 225 m2 12 cm vtg. EPS hőszigetelés 119 m2 20-24 cm vtg. Lépésálló ásványgyapot hőszigetelés 77 m2 Statika: Teraszfödém átépítése (acélszerkezet+betonacél) 3071 kg Liftakna+süllyeszték 4970 kg acél Lépcső acélszerkezet 1589 kg Közbenső födém (acélszerkezet+betonacél) 7677 kg Acélszerkezetű lefedés 17972 kg Épületgépészet Elektromos: Erősáram vezetékhossz 5790 m Lámpatestek 237 db Villámvédelem 98 m A beruházás alapja: A Kulturális Örökségvédelmi Hivatal Nyugat-dunántúli Irodája (9400 Sopron, Kolostor u. 13.) által kiadott alábbi határozatok: 410/1289/02/2009. Várfal-sétány kialakítása 410/1289/03/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 102. lépcső építése, 78/2 hrsz 410/1289/04/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 102. lépcső építése, 86/1 hrsz 410/1289/05/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 82. lépcső építése, 97 hrsz 410/1289/06/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 80. lépcső építése, 98 hrsz 410/1289/07/2009. Várfal-sétány kialakítása, Várkerület 78. lépcső építése, 99 hrsz 410/1289/08/2009. Várfal-sétány kialakítása, Előkapu, lépcső építése, 120 hrsz 410/1289/09/2009. Várfal-sétány kialakítása, Színház u. 3. lépcső építése, 226 hrsz 410/3327/12/2009. Tűztorony fogadóépületében 630 kg-os lift létesítése 410/0013/08/2008. Tűztorony szerkezetmegerősítés 410/1392/02/2008. Tűztorony fogadóépület rekonstrukció, turisztikai központ kialakítása Megrendelő által biztosított szolgáltatás: Víz és áramvételi lehetőség Tervezői nyilatkozatok: a mellékelt tervdokumentációban 2. A beruházás kivitelezése során az alábbi műszaki feladatokat kell megvalósítani: VÁRFAL SÉTÁNY: Térburkolás, füvesítés, növényzet irtás-telepítés, lépcsőépítés, járdakialakítás, várfalban nyílásbontások, acélkapuk elhelyezése, csapadékvíz csatornák, víznyelők építése, térvilágítás kiépítése, térfigyelő kamerarendszer kiépítése, fúrt cölöpözés, vasbeton fal építés TŰZTORONY FELÚJÍTÁS: Teherhordó szerkezetek megerősítése, lépcsők, kőszerkezetek felújítása, külső belső felületek tisztítása, újravakolása, burkolatok, toronyszerkezet felújítása, nyílászárók felújítása, elektromos felújítás, gyengeáramú rendszerek kiépítése, külső szennyvízcsatorna MÚZEUMI INFORMÁCIÓS ÉS FOGADÓKÖZPONT: Teherhordó szerkezetek megerősítése, új vasbeton és acélszerkezetű födémek, lépcső, nyílászárók cseréje, elektromos felújítás, gyengeáramú rendszerek kiépítése, épületgépészet kiépítése. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Várfalsétány tervezői művezetés költségeit, valamint a régészeti feltárásokkal kapcsolatos feltételek biztosítását. Az ajánlattevő a föld és törmelék elszállítás, lerakás költségeire is köteles ajánlatát megtenni.
II.2.2)
Vételi jog (opció) (adott esetben) nem
Igen válasz esetén a vételi jog leírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:
hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):
VAGY: és között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
Az időtartam hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY: kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
befejezés 2011/08/15 (év/hó/nap)
III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)
1. Kötbér: késedelmi, hibás teljesítési, meghiúsulási 2. Biztosíték: a Kbt. 53. § (6) bek. a) pont szerint teljesítési biztosíték, jóteljesítési biztosíték 3. Jótállás Részletes feltételek az ajánlattételi dokumentációban, tekintettel a 162/2004. (V. 21.) Korm. rendelet 8. § (5)-(7) bekezdéseire
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre
Ajánlatkérő előleget nem fizet, részszámlák benyújtására a műszaki készültségnek megfelelően az ajánlattételi dokumentációban meghatározottak szerint van lehetőség. Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevővel közvetlen szállítói kifizetés alapján kíván elszámolni, az önrész az igazolt teljesítést követően benyújtott számla 60 napon belül kerül átutalással kiegyenlítésre a Kbt. 305. § (3) bekezdése szerint figyelemmel a 281/2006. (XII. 23.) Kormányrendelet, a 255/2006. (XII.8.) Kormányrendelet és a 16/2006. (XII. 28.) MeHVM-PM együttes rendelet vonatkozó rendelkezéseire. Az elszámolás és kifizetés pénzneme: HUF. Az ajánlattevők kötelesek figyelembe venni az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. tv. 142. § rendelkezéseit.
III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)
nem követelmény
III.1.4)
Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) nem Ha igen, a különleges feltételek meghatározása
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, aki a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá esik. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdésének a)-c) pontjaiban meghatározott kizáró okok fennállnak, illetve nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt kizáró ok fennáll. Az eljárásból kizárásra kerül azon ajánlattevő, akivel, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával vagy a számára erőforrást nyújtó szervezettel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdés a)-b) pontokban felsorolt kizáró okok fennállnak. Az előírt kizáró okok fenn nem állásáról az ajánlattevőnek, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak, valamint az ajánlattevő részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetnek a Kbt. 249. § (3) bekezdése alapján nyilatkoznia kell.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
P.1/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának cégjegyzékében szereplő valamennyi számlavezető pénzügyi intézménytől származó, az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 60 napnál nem régebbi nyilatkozata az alábbi tartalommal: - mióta vezeti a bankszámlát, - számláján a 2008. január 1. óta volt-e sorban állás P/2 ajánlattevő, illetve a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának elmúlt három lezárt üzleti évre (2006., 2007., 2008.) vonatkozóan a számviteli törvénynek megfelelő beszámolója egyszerű másolatban kiegészítő melléklet nélkül (a beszámolók az ajánlat részeként külön kötetben csatolandók!) P/3 Pénzintézettől származó, vagy egyéb hitelt érdemlő módon történő igazolás arra vonatkozóan, hogy a szerződésben meghatározott teljesítés anyag és munkadíj forrása a teljesítés szakaszolására (részszámlázás lehetősége) tekintettel az ellenérték 20%-kának megfelelő mértékben) az ajánlattevő rendelkezésére áll, vagy rendelkezésére fog állni. P/4 cégszerűen aláírt nyilatkozat az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző harminchat hónap teljes forgalmáról és ugyanezen időszakban a közbeszerzés tárgya szerinti forgalmáról.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan ajánlattevő amennyiben ajánlattevő vagy a közbeszerzés értékének 10%-kát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó P.1/ pénzügyi intézménytől származó nyilatkozatai alapján megállapítható, hogy bankszámláján 2008. január 1. óta sorban állás fordult elő. P.2/ mérleg szerinti eredménye az elmúlt három lezárt üzleti év (2006., 2007., 2008.) bármelyikében negatív P/3 által benyújtott igazolásból nem állapítható meg, hogy a szerződésben meghatározott teljesítés anyag és munkadíj forrása a teljesítés szakaszolására (részszámlázás) tekintettel az ellenérték 20 %-kának megfelelő mértékben az ajánlattevő rendelkezésére áll, vagy rendelkezésére fog állni. P/4 cégszerű nyilatkozata alapján megállapítható, hogy nem rendelkezik az ajánlati felhívás megjelenését megelőző három évben éves átlagban legalább nettó 500 millió forint összegű árbevétellel és ugyanezen időszakban éves átlagban legalább nettó 300 millió forint összegű műemléki környezetben megvalósított díszburkolási munkából származó árbevétellel.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M1. A Kbt. 67. § (2) bekezdés a) pontja alapján az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap legjelentősebb építési beruházásainak ismertetése (az ellenszolgáltatás összege, a teljesítés ideje és helye megjelölésével, valamint a szerződést kötő másik fél megnevezésével), mely beruházásokra vonatkozóan a Kbt. 68. § (2) bekezdésében meghatározott igazolást kell csatolni az ott meghatározott tartalommal. A referencia nyilatkozatot eredetiben, az igazolásokat eredetiben vagy hiteles másolati példányban kell benyújtani. M2. A Kbt. 67.§ (2) bekezdés b) pontja alapján a teljesítéshez rendelkezésre álló munkagépek, berendezések ismertetése (darabszám, műszaki paraméter megjelölésével). M3. A vezető tisztségviselő(k)nek a megnevezése, valamint a végzettség, képzettség és gyakorlati idő ismertetése. Az ismertetőt eredetiben kell benyújtani, a felsőfokú műszaki szakmai végzettség igazolása az iskolai oklevél, az esetleges jogosultság igazolása az illetékes hivatal által kiadott határozat másolatban történő benyújtásával, a szakmai gyakorlat az önéletrajz benyújtásával igazolandó. M4. Azoknak a felelős műszaki vezetőknek a megnevezése, valamint végzettségük, képzettségük és gyakorlati idejük ismertetése, akiket ajánlattevő be kíván vonni a teljesítésbe. Az ismertetőt eredetiben kell benyújtani, a felsőfokú műszaki szakmai végzettség igazolása az iskolai oklevél, az esetleges jogosultság igazolása az illetékes hivatal által kiadott határozat másolatban történő benyújtásával, a szakmai gyakorlat az önéletrajz benyújtásával igazolandó. M5. A szakemberek létszámadatainak ismertetése végzettség, illetve képzettség szerinti bontásban.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan ajánlattevő, amennyiben ajánlattevő vagy a közbeszerzés értékének 10%-kát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó: M1. nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónapban összességében, összesen legalább nettó 350 millió forint értékű, műemléki környezetben megvalósított építési munká(k)ra vonatkozó olyan referenciával, amely magában foglal műemléki torony, vagy vár, vagy várfal teljeskörű felújítására vonatkozó referenciát. M2. nem rendelkezik a teljesítéshez rendelkezésre álló alábbi eszközökkel, berendezéssel, felszereltséggel (darabszám, műszaki paraméter): Homlokzati állvány: 0-56 m magasságú, változó szélességű acélcső állvány 300kg/m2 Külső kosaras anyagszállító: lift 1 db 0-40m között, min. 500kg teherbírású Jetteléses alapmegerősítéshez szükséges munkagép: 1 db 0,8 m átmérőjű jet-oszlopok készítéséhez Betonszivattyú: 1db 44 m gémkinyúlású Autódaru: 1db minimum 10t teherbírású M3. nem rendelkezik legalább 1 fő okl. építőmérnök, vagy építészmérnök, vagy felsőfokú gazdasági végzettségű, építési tevékenységet végző cég vezetésében minimum 3 éves gyakorlattal rendelkező vezető tisztségviselővel. M4. nem rendelkezik a 244/2006. ( XII.5.) Korm. rendeletben meghatározott feltételeknek megfelelően - 1 fő MV-Ép/AM; - 1 fő MV-Ép/ÉG; - 1 fő MV-Ép/ÉV jogosultsággal, építési tevékenység felelős műszaki vezetésében szerzett 3 éves szakmai gyakorlattal és felsőfokú végzettséggel rendelkező műszaki vezető szakemberrel. M5. nem rendelkezik min. 5 fő kőműves, és min. 2 fő kőfaragó, valamint 2 fő restaurátor szakemberrel.
III.2.4) Fenntartott szerződések
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott nem
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott nem
III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1)
A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás típusa
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti
Tárgyalás nélküli x
Tárgyalásos
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti
Tárgyalás nélküli
Tárgyalásos
IV.2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint x
xAz alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
|
|
Szempont
|
Súlyszám
|
Ajánlati ár (nettó forint)
|
10
|
Teljesítési határidő; A vállalt előteljesített napok száma naptári napban megadva
|
4
|
Teljesítési biztosíték mértéke (Ft)
|
3
|
Jótállás időtartama
|
2
|
IV.2.2)
Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? nem
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? nem
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató
Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2010/04/14 (év/hó/nap )
Időpont: 11.00
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen
Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 450.000.-
Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
A dokumentáció vételárát (360.000.-Ft + ÁFA) átutalás útján kell megfizetni a Provital Fejlesztési Tanácsadó Zrt. Kereskedelmi és Hitelbank Rt-nél vezetett 10400126-49575052-53551002 számú bankszámlájára.
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő
Dátum: 2010/04/14 (év/hó/nap) Időpont: 11.00
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
HU
Egyéb:
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)
-ig (év /hó/nap )
VAGY hónap(ok)ban:
VAGY napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2010/04/14 (év/hó/nap)
Időpont: 11.00
Helyszín : Provital Fejlesztési Tanácsadó Zrt. (1022 Budapest, Bimbó út 68.)
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
A Kbt. 80.§ (2) szerint.
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1)
A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) nem
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
V.2)
A szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos? igen
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:
„Városközpont értékmegőrző megújítása” kiemelt projekt (NYDUOP – 3.1.1 / B – 2009 – 0002)
V.3) További információk (adott esetben)
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
2010. április 22. 11.00 óra. Helye megegyezik az ajánlatok bontásának helyszínével.
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
az eredményhirdetést követő naptól számított 21. nap.
V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja : (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
V.3.4.1)
A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)
A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja: személyesen az átutalás banki kivonattal történő leigazolásával a Provital Fejlesztési Tanácsadó Zrt. hivatalos helyiségében (1022 Budapest, Bimbó út 68.) munkanapokon 10-14 óráig az ajánlattételi felhívás megjelenése napjától az ajánlattételi határidő lejártáig. Az ajánlattételi határidő lejártának napján 9-11.00 óráig. A dokumentáció megküldése a Kbt. 54. § (4) bekezdése szerint.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
1-10
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
az 1-es részszempont esetében a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004 módosított ajánlásának (K.É. 2008. évi 139. száma) III.A.1.b) pontja szerinti arányosítás, a 2., 3. és 4.részszempont esetében a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004 (K.É. 2008. évi 139. száma) módosított ajánlásának III.A.1.a) pontja szerinti arányosítás. A fenti módszer alapján kiszámított pontszámok a súlyszámmal kerülnek megszorzásra, az ajánlatkérő a számítás során kettő tizedesjegyig kerekít.
V.6)
A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen
V.7) Egyéb információk:
1.) Ajánlatkérő biztosítja a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 83. § (2) bekezdésében meghatározott körben. 2.) Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Kbt. 70. § (2) bekezdése szerinti ajánlattételi nyilatkozatot, a Kbt. 71. § (1) bekezdés a), b) és c) pontja, valamint a (3) bekezdés szerinti nyilatkozatot – adott esetben nemleges tartalommal is!! Az ajánlattevő a Kbt. 71. § (1) bekezdése alapján köteles megjelölni az ajánlatában a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő a közbeszerzés értékének tíz százalékát meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe, az ajánlattevő által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közreműködnek, továbbá az ajánlattevő részére erőforrást nyújtó szervezetet. Az ajánlatnak tartalmaznia kell ajánlattevő Kbt. 70. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelő kifejezett nyilatkozatát az ajánlattételi felhívás feltételeire, a szerződés teljesítésére, a kért ellenszolgáltatásra, valamint arra vonatkozóan, hogy a nyertessége esetén a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződés teljesítése céljából, e szerződésen alapuló szerződéseiben saját magára vonatkozó kötelezettségként vállalja a 305. § (1)-(3) bekezdése és a 306/A. § (1) és (5) bekezdése szerinti előírások érvényesítését. Az ajánlatban továbbá az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e. 3.) A ajánlatokat cégszerűen aláírva, folyamatos lapszámozással és tartalomjegyzékkel ellátva, minden oldalt szignálva, roncsolás-mentesen nem bontható kötésben, lezárva, 1 eredeti és 3 másolati példányban kell benyújtani. A példányok esetleges eltérése esetén az eredeti példány számít mértékadónak. Az eredeti példány minden tartalommal rendelkező oldalát szignálni kell. A borítékokat az alábbi felirattal kell ellátni: „Sopron Városrehabilitáció Építés - Tilos felbontani az ajánlattételi határidő lejártáig.” Az „eredeti” ajánlatban szereplő valamennyi nyilatkozatnak eredetinek kell lennie, az egyéb dokumentumok egyszerű másolatban is benyújthatóak. Az ajánlatot olyan kötésben kell beadni, amelyből állagsérelem nélkül lapot kivenni, cserélni nem lehet. 4.) Minden ajánlattevőnek és a teljesítésben 10%-ot meghaladó mértékben közreműködő alvállalkozónak a cégkivonattal egyezően kell nyilatkoznia arról, hogy bankszámláit mely pénzintézetek vezetik és arról, hogy a megnevezetteken kívül más pénzintézet nem vezet részükre bankszámlát. Amennyiben a cégkivonatban még szerepelnek olyan bankok, amelyeknél a számlavezetés már megszűnt, de a változás bejegyzése a 60 napnál nem régebbi keltezésű cégkivonat kiadásának időpontjáig nem történt meg, úgy szükséges a bank felé megküldött felmondó levél vagy a bank - számlavezetés megszűnésének időpontjára vonatkozó - nyilatkozatának becsatolása is. A pénzintézeti igazolások a különböző bankok gyakorlatának megfelelően eltérő formájúak és tartalmúak lehetnek, de mindegyiknek egyértelmű választ kell adnia a felhívásban megfogalmazott pénzügyi alkalmassági követelmények teljesülésére. 5.) Ajánlatkérő az ajánlati dokumentációban szereplő építési feladatokhoz árazatlan méretszámítást biztosított az Ajánlattevők részére. Érvénytelennek minősül az az ajánlat, amely nem a dokumentációban meghatározottak szerint kerül benyújtásra. Ajánlattevő köteles minden, a kivitelezéshez szükséges munkát szerepeltetni az ajánlatában. Pótmunka igényt nem jelenthet be olyan részre, ami az ajánlatkészítés során az ajánlati felhívás és a dokumentáció alapján észlelhető lett volna, de az ajánlattevő figyelmetlenségéből az ajánlatból kimaradt. 6.) Ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak nyilatkozniuk kell, hogy az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 60 napnál nem régebbi cégkivonat kiállításának időpontja óta változásbejegyzést kezdeményeztek-e. 7.) Ajánlattevőnek az alábbi cégokmányok eredeti vagy hiteles másolati példányát kell az ajánlathoz csatolni: - az ajánlattételi határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi cégkivonatot, - ajánlatot aláírók aláírási címpéldányát, illetve képviseleti jogosulttól származó meghatalmazását 8.) Közös ajánlattétel esetén csatolni kell a közös ajánlattevők által kötött megállapodást, amely részletesen rendelkezik a felelősség, a képviselet és a feladatmegosztás kérdéseiről, továbbá nyilatkozniuk kell arról, hogy a szerződés(ek) teljesítéséért egyetemleges felelősséget vállalnak. 9.) A dokumentáció saját részre történő megvásárlása az eljárásban való részvétel feltétele. 10.) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az ajánlattevőt terheli. 11.) Jelen ajánlati felhívásban nem szabályozott kérdésekben az ajánlattételi dokumentáció rendelkezései, valamint a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény az irányadó. 12.) Ajánlatkérő a Kbt. 48. § (3) bekezdésére tekintettel indít közbeszerzési eljárást ajánlattevők figyelmét pedig felhívja a Kbt. 48. § (4) bekezdésében foglaltakra. 13.) Ajánlattevő a Kbt. 55. § (3) bekezdésével összhangban köteles a Kbt. 72. § szerinti nyilatkozatát ajánlatához csatolni. Ajánlatkérő a Kbt. 55. § (3) bekezdése alapján előírja, hogy az ajánlattevő tájékozódjon a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni. Ajánlatkérő a Kbt. 55. § (3) bekezdés szerinti követelményekről történő tájékozódás kapcsán a dokumentációban adja meg azoknak a szervezeteknek (hatóságoknak) a nevét és címét (elérhetőségét), amelyektől az ajánlattevő megfelelő tájékoztatást kaphat. A Kbt. 72. § alapján az ajánlattevő az ajánlatában köteles nyilatkozni arról, hogy az ajánlattétel során figyelembe vette-e a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó a teljesítés helyén hatályos kötelezettségeket. 14.) Ajánlatkérő helyszíni bejárásra nem konzultációs jelleggel lehetőséget biztosít, melynek időpontja: 2010.03.31. 11 óra: a Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala előtti Fő tér, mely során bemutatásra kerülnek a megvalósítandó projektrészek, azok környezete, organizációs lehetőségei és feltételei. Ajánlattevők a helyszíni bejárás során tapasztaltakkal kapcsolatos kérdéseiket a Kbt. 56. § (1) bekezdésnek megfelelően, kiegészítő tájékoztatás kérés formájában, írásban tehetik fel.
V.8)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2010/03/18 (év/hó/nap)
A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be
Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.
Postai cím: Bimbó út 68.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1022
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: dr. Császár Dániel
Telefon: 06-1-479-00-94
E-mail: dcsaszar@provital2000.hu
Fax: 06-1-322-17-23
Internetcím (URL):
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető
Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.
Postai cím: Bimbó út 68.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1022
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: dr. Császár Dániel
Telefon: 06-1-479-00-94
E-mail: dcsaszar@provital2000.hu
Fax: 06-1-322-17-23
Internetcím (URL):
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani
Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.
Postai cím: Bimbó út 68.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1022
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: dr. Császár Dániel
Telefon: 06-1-479-00-94
E-mail: dcsaszar@provital2000.hu
Fax: 06-1-322-17-23
Internetcím (URL):
B. MELLÉKLET
A részekre vonatkozó információk
A rész száma 1
meghatározás
1) A rész meghatározása
2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
|
|
|
|
Fő szójegyzék
|
Kiegészítő szójegyzék
|
Fő tárgy:
|
|
|
|
További tárgyak:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) Mennyiség vagy érték
4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése
Az időtartam hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY Kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
Befejezés (év/hó/nap)
5) További információ a részekről
----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------
|