![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
„Reagálj új módon az újra, ne a régi berögződések alapján. Ha a régi alapján reagálsz, elhibázod: nem lesz híd közted és aközött, ami történik körülötted. Mindig késésben leszel, a vonat mindig elmegy az orrod előtt.” ez az Osho-tól származó idézet a mottója az idei Magyarországi Bormarketing Konferenciának, amelynek helyszíne Sopron.
Új időpontban várja a borász társadalmat Sopron.
Ez alkalommal 2012. január 19-20 között rendezik meg - immár tizenkettedik alkalommal - a Magyarországi Bormarketing Konferenciát, melynek a jól bevált helyszín, a Hotel Sopron**** ad otthont.
A szakmai találkozó hagyományosan - a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintő gazdasági jellegű témákat járja körbe. A rendezvény célja, hogy a résztvevők belülről szemléljék a borágazat helyzetét, problémáikra megoldásokat keressenek és találjanak. Hagyományainkhoz híven, ez évben is egy-egy ismert és elismert külföldi szaktekintély „kívülről szemlélve” mutatja be hazánk borágazatát - mondta el Rigler Zsolt, a Bormarketing Műhely vezetője, a rangos szakmai esemény szervezője.
A konferencia első napján tartott plenáris ülés az ágazatot érintő változásokról, az elmúlt év eredményeiről szól. Fontos szerepet szánunk a közösségi bormarketing mellett, a termékleírások kapcsán kialakuló változások bemutatásának, a szakmaközi szervezet alakulásának is.
A jövőt érintően kiemelkedő kérdés a 2014-2020 közötti EU-s támogatások tervezett rendszere a szőlő és borágazatban. A konferencián ezt járjuk körül. Emellett részletes betekintést nyerünk a nemzetközi bormarketing világába, ahová ez évben Portugália és Németország lesz a középpontban.
A Magyar Sommelier Szövetség tolmácsolásában a nemzetközi és hazai gasztronómia trendek és lehetőségek is bemutatásra kerülnek.
Természetesen a programból nem maradnak ki a marketing legaktuálisabb trendjei sem. Szó lesz a fogyasztói magatartásról, az értékesítési csatornák változásairól és a kommunikáció legújabb lehetőségeiről.
Az előadók sorában ott lesznek: Harsányi Dávid – BGF-KKK adjunktusa, a Borászportál online bormagazin (bor)tanácsadója, Káli Ildikó – Magyar Sommelier Szövetség, elnök, Klemens Ádám – Magyar Sommelier Szövetség, főtitkár, Dr. Kopcsay László – Budapesti Gazdasági Főiskola, docens, Mészáros Kálmán – MGSzH Borászati Igazgatóság, igazgató, Pálffy István – bor-szakújságíró, Paulo Russell-Pinto – Instituto dos Vinhos do Douro e do Porto, marketing és kommunikációs igazgató, Reibach János – ISSUSE Mangament Kft, ügyvezető , Dr. Simon Péter – Agrármarketing Centrum, igazgató; Dr. Szolnoki Gergely – Forschungsanstalt Geisenheim, docens, Tari Katalin – Szent István Egyetem, Dr. Tarján Balázs – Bor Eredetvédelmi Bizottság, elnök
Tornai Tamás – MSZBSZ, elnök, Dr. Tóth Attila – Vidékfejlesztési Minisztérium, főosztályvezető.
Új időpontban, régi barátsággal várják a szervezők Sopronba, a Kékfrankos fővárosába 2012. január 19-20-án a XII. Magyarországi Bormarketing Konferencián az érdeklődőket..
További információ és részletes program: www.bormarketingkonferencia.hu
sopron.hu
Fotó: magyarborkulturaert.hu