Nyomtatás

Sopron - Forgalomirányító és utastájékoztató rendszer AF

Hirdetmény

 
Közbeszerzési Értesítő száma: 2009 / 32
Ajánlatkérő: Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nyertes ajánlattevő:  
Teljesítés helye: Sopron Megyei Jogú Város közigazgatási területe
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Eljárás fajtája: Nyílt
Hirdetmény típusa: Ajánlati felhívás EUHL
CPV kód: 42961300-3;72000000-5;30144200-2;34928440-4;30231300-0;51611120-5;31712100-1
Közzététel dátuma: 2009/03/18/
Iktatószám: 3090/2009
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2009/04/27/
Ajánlatkérő típusa: Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevékenységi köre: Általános közszolgáltatások
Rövid tartalom: Sopron - Forgalomirányító és utastájékoztató rendszer AF
Tartalom letöltése PDF-ben

 
Tartalom

EURÓPAI UNIÓ
Az Európai Unió Hivatalos Lapjának Kiegészítő Kiadványa 2, rue Mercier, L-2985 Luxembourg Fax: (352) 29 29 42 670
E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int Információ és on-line formanyomtatványok: http://simap.eu.int
AJÁNLATI FELHÍVÁS
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név , cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata
Postai cím: Fő tér 1.
Város/Község: Sopron
Postai irányítószám: 9400
Ország: Magyarország
Címzett: Dr. Fodor Tamás
Telefon: 99/515-100
E-mail: sarvari.szabolcs@sopron-ph.hu
Fax: 99/320-939
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
További információk a következő címen szerezhetők be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
A dokumentáció és további iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani:
xAzonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet
I.2) Az ajánlatkérő típusa és fő tevékenysége vagy tevékenységei
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális és helyi szerveik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
xRegionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Közjogi szervezet
Európai intézmény/hatóság vagy nemzetközi szervezet
Egyéb
(nevezze meg):
xÁltalános közszolgáltatások
Védelem
Közrend és biztonság
Környezetvédelem
Gazdasági és pénzügyek
Egészségügy
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szociális védelem
Szabadidő, kultúra és vallás
Oktatás
Egyéb
(nevezze meg):
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja a közbeszerzési eljárást? igen

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
"Komplex fejlesztés a dinamikus és fenntartható közösségi közlekedésért Sopronban"
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye ( Csak egy kategóriát válasszon – árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
a) Építési beruházás
Kivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
A teljesítés helye
NUTS-kód
b) Árubeszerzés x
Adásvétel x
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja/Egyéb
A teljesítés helye
Sopron Megyei Jogú Város közigazgatási területe
NUTS-kód HU221
c) Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a 2004/18/EK irányelv II. mellékletében)
A teljesítés helye
NUTS-kód
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása x
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása
Keretmegállapodás megkötése
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőineklétszáma
VAGY, adott esetben, maximális létszáma
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben:
vagy hónap(ok)ban:
Indoklás arra az esetre vonatkozóan, ha a megállapodás időtartama meghaladja a négy évet:
A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (csak számokkal):
Becsült érték ÁFA nélkül:
Pénznem:
VAGY:
és között
Pénznem:
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Sopron Megyei Jogú Város és Kisalföld Volán Zrt. közös beszerzésének megvalósítására a Nyugat-Dunántúli Operatív Program keretében Közösségi közlekedési infrastrukturális fejlesztések (NYDOP-2007-3-2-1/B) pályázati kiírása alapján „Komplex fejlesztés a dinamikus és fenntartható közösségi közlekedésért Sopronban ” címen elnyert pályázat alapján szállítási szerződés megkötése.
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
 Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:42961300-3 
További tárgyak:72000000-5
30144200-2
34928440-4
30231300-0
51611120-5
31712100-1
 
II.1.7)
A szerződés a Közbeszerzési Megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik-e? igen
II.1.8) Részekre történő ajánlattétel
(a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) nem
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
egy részre
egy vagy több részre
valamennyi részre
II.1.9)
Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? nem
II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
II.2.1) Teljes mennyiség (adott esetben, valamennyi részt, és opciót beleértve)
Szállítási ütemezés
Projekt időtartama a pályázat nyertesével megkötött szerződés dátumától számított 16 hónap, de legkésőbb 2010. augusztus 31.
A teljesítésnek négy ütemben kell történnie az alábbiak szerint:
• Első szállítási ütem időtartama 80 nap
• Második ütem időtartama 80 nap
• Harmadik ütem időtartama 160 nap
• Negyedik ütem időtartama 160 nap
Az egyes szállítási ütemekben szállítandó eszközök, és teljesítendő feladatok:
Első ütem:
• 3 db fedélzeti számítógép szállítása és üzembe helyezése
• 3 db belső utastéri kijelző szállítása beépítése a járművekbe
• 3 db jármű hangos utas tájékoztatásához hangszórók beépítése, üzembe helyezése
• A GPS alapú utas tájékoztató és forgalomirányító rendszer központi szoftvereinek telepítése, és üzembe helyezése
• A központi szoftverek illesztése a „FORRÁS” rendszer szoftvereihez
• A futtató környezet kialakítása, tűzfal, Internet elérés megvalósítása
• A rendszer működéséhez szükséges adatbázis első feltöltése
• 7 db vezérlőkártya szállítása és üzembe helyezése a „zöld-út kérés” funkcióhoz, ebből 3 helyszínen közlekedési csomópont vezérlőberendezésének cseréje

Második ütem:
• 10 db jegykiadó automata szállítása, üzembe helyezése
Harmadik ütem:
• 25 db fedélzeti számítógép szállítása és üzembe helyezése
• 25 db belső utastéri kijelző szállítása beépítése a járművekbe
• 25 jármű hangos utas tájékoztatásához hangszórók beépítése, üzembe helyezése
• 5 db fedélzeti jegykiadó pénztárgép szállítása és üzembe helyezése
• 3 db járműre külső kijelzők szállítása, üzembe helyezése.
• Gépjárművezetők, forgalomirányítók, egyéb dolgozók oktatása
• A rendszer működéséhez szükséges adatbázis módosítása, javítása, végleges kialakítása
Negyedik ütem:
• 5 járműre utasszámláló berendezés szállítása, beszerelése, üzembe helyezése
• 10 db dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató tábla szállítása, és üzembe helyezése
• 50 db rádiós távvezérlő „vak gomb” szállítása a dinamikus megállótáblák vezérléséhez, a vakok és gyengén látók számára.
• dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató táblák vezérlését biztosító szoftver telepítése, üzembe helyezése
• A „zöld-út kérés” funkció kiszolgálását biztosító szoftver beüzemelése
• Internetes és WAP alapú utas tájékoztatás működtető szoftvereinek üzembe helyezése.
Ha ismert, becsült érték ÁFA nélkül (csak számokkal):
Pénznem:
VAGY:
és között
Pénznem:
II.2.2)
Vételi jog (opció) (adott esetben) nem
Igen válasz esetén a vételi jog leírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje: hónapokban:
vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):
vagy:
és között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: hónapokban:
vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
Az időtartam hónap(ok)ban: 16
vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY: kezdés (nap/hó/év)
befejezés (nap/hó/év)

III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozófeltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)
Késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, jóteljesítési biztosíték a Kbt. 53. § (5) bekezdés a) pontja szerint teljesítve.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozójogszabályirendelkezésekre
Ajánlatkérő előleget nem fizet. A vállalkozó által benyújtott számla (rész számla) kifizetése a Kbt. 305. § (3) bekezdése alapján az utófinanszírozásra tekintettel az ellenszolgáltatás összegének 10%-a (önrész) a teljesítéstől számított 30 napon belül, a további 90% (támogatás) pedig a teljesítéstől számított 60 napon belül, a teljesítés igazolásának kiállítását követően történik meg. Ütemenként 2 számla bocsátható ki és a 8. számlát tekinti Ajánlatkérő végszámlának.
A támogatást közvetlenül a támogató hatóság fizeti ki, ennek megfelelően Ajánlatkérő a közvetlen szállítói kifizetés alapján kíván elszámolni a nyertes Ajánlattevővel a 281/2006. (12.23.) sz. Kormányrendelet alapján.
Az üzemeltetés vonatkozásában a számla kibocsátása havonta történhet.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)
nem követelmény
III.1.4)
Vonatkozónak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? nem (adott esetben)
Ha igen, akülönleges feltételek meghatározása
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő/a részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az előírások teljesítésének igazolásához szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Jogi kizáró okok:
1. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő és alvállalkozó, továbbá a Kbt. 66. § (2) illetve a 67. § (4) bekezdése szerinti szervezet, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-i) pontjában foglalt kizáró okok fennállnak.
2. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő és alvállalkozó akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés d) pontjában foglalt kizáró okok fennállnak.
3. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, vagy a közbeszerzés értékének 10 százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-c) pontjaiban foglalt kizáró okok fennállnak.
4. Az eljárásban kizárásra kerül az az ajánlattevő, aki, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozója esetében a Kbt. 62. § (1) bekezdésében foglalt kizáró okok fennállnak.
Az igazolás módja:
Ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának a Kbt. 63. § szerint kell igazolnia, illetőleg nyilatkoznia, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-i) pontjaiban, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-d) pontjaiban foglalt kizáró okok hatálya alá.
A Kbt. 67. § (4) bekezdése, és a Kbt. 66. § (2) bekezdése szerinti szervezetnek a Kbt. 63. § (7) bekezdése szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdés hatálya alá.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkamasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevő és a Kbt. 71.§ (1) b) szerinti alvállalkozójának az alábbi dokumentumokat kell csatolni az alkalmasságának igazolására:
P.1.) Számláját vezető valamennyi pénzintézettől származó, az ajánlat benyújtási időpontját megelőző 60 napnál nem régebbi nyilatkozatot az alábbi tartalommal:
- számlavezetés kezdő időpontja
- tájékoztatás arról, hogy 2008. január 1. óta a számlán volt-e esetlegesen sorban állás
Amennyiben a jelzett pénzintézet(ek) egy évnél rövidebb ideje vezetik folyószámláját, úgy csatolni kell a korábbi folyószámla vezető pénzintézet nyilatkozatát is a meghatározott időtartamra vonatkozóan.
Az ajánlatban az Ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának nyilatkoznia kell, hogy a csatolt pénzintézeti igazolásokon feltüntetett pénzintézeteken kívül más pénzintézeteknél nem vezet számlát.
P.2.) Az elmúlt 3 évre (2005-2007) vonatkozó, a számviteli törvénynek megfelelő beszámolójának mérleg és eredmény kimutatás része.
P.3) Az elmúlt 3 évre (2006-2008)vonatkozó teljes és a beszerzés tárgya szerinti forgalmáról (nettó árbevétel) szóló nyilatkozat.
A Kbt. 66. § (2) bekezdése szerinti szervezet igénybevétele esetében az Ajánlattevőnek csatolnia kell az adott szervezet kötelezettségvállalásra vonatkozó nyilatkozatát.
Amennyiben az Ajánlattevő a Kbt. 66. § (2) bekezdése szerinti szervezetet vesz igénybe a gazdasági és pénzügyi alkalmasság igazolásához, akkor e szervezet az alkalmasságát az adott alkalmassági feltétel tekintetében az Ajánlattevőre ezen pontban előírttal azonos módon igazolni köteles.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i) (adott esetben):
Alkalmatlan az Ajánlattevő, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
P.1.) bármely, számláját vezető pénzügyi intézménytől származó igazolás alapján bankszámláján 2008. január 1. óta sorban álló tétele volt.
P.2.) mérleg szerinti eredménye az elmúlt 3 lezárt üzleti év (2005-2007) bármelyikében negatív volt.
P.3) az elmúlt három (2006-2008) évben összesen az együttes teljes bevétele nem éri el a nettó 600 millió Ft-ot, és a beszerzés tárgya szerinti tevékenységből származó bevétele az elmúlt három évben együttesen nem éri el a nettó 250 millió forintot.
Mind a közös ajánlattevőknek, mind az ajánlattevőnek, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak az első két alkalmassági követelménynek külön-külön kell megfelelniük.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevő
M1. ismertesse a jegykiadó automaták telepítésére, vonatkozó szállításait, megjelölve a bankkártyás fizetési módot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt.68.§ (1) bekezdését is.]
M2. ismertesse az ajánlattételi határidőt megelőző három évben tömegközlekedési járművekre felszerelt legjelentősebb komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszer üzembe helyezéseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve a járművek számát, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.]
M3. ismertesse az ajánlattételi határidőt megelőző három év legjelentősebb komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszer üzembe helyezéseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.]
M4. ismertesse a Kbt. 67. § (1) a) szerint, a Kbt. 68. § (1)bekezdésében foglaltaknak megfelelően igazolva, az ajánlattételi határidőt megelőző három év legjelentősebb GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszerrel összehangoltan működő „zöld-út kérés” rendszer beüzemeléseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.]
M5. ismertesse a Kbt. 67. § (1) a) szerint, a Kbt. 68. § (1)bekezdésében foglaltaknak megfelelően igazolva, az ajánlattételi határidőt megelőző három év legjelentősebb GPS alapú dinamikus megállóhelyi utastájékoztató tábláinak és a hozzá kapcsolódó szoftvereinek üzembe helyezéseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.]
M6. ismertesse a Kbt. 67. § (1) a) szerint, a Kbt. 68. § (1)bekezdésében foglaltaknak megfelelően igazolva, az ajánlattételi határidőt megelőző három év legjelentősebb központi diszpécser rendszerek üzembe helyezéseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát,
M7. ismertesse a Kbt. 67. § (1) a) szerint, a Kbt. 68. § (1)bekezdésében foglaltaknak megfelelően igazolva, az ajánlattételi határidőt megelőző három év legjelentősebb pályaudvari utas információs és járművekre szerelt utastájékoztató tábla forgalmazásait, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát,
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i) (adott esetben):
Az ajánlattevő alkalmatlannak minősül a szerződés teljesítésére, ha
M1. nem rendelkezik az ajánlattételi határidőt megelőző 3 évben, összesen legalább 5 olyan jegykiadó automata szállításáról, telepítéséről szóló referenciával, amely támogatja a bankkártyás fizetési módot is,
M2. nem rendelkezik összesen legalább 30 tömegközlekedési járműre az ajánlattételi határidőt megelőző három évben felszerelt, komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító berendezést és a hozzá kapcsolódó szoftvereket tartalmazó referenciával,
M3. nem rendelkezik az ajánlattételi határidőt megelőző három évben összesen legalább nettó 60 millió Ft értékű komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszer telepítéséről szóló referenciával,
M4. nem rendelkezik az ajánlattételi határidőt megelőző három évben összesen legalább öt kereszteződésben GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányítási rendszerrel összekapcsoltan működő „zöld-út kérés” rendszer telepítéséről, üzembe helyezéséről szóló referenciával,
M5. nem rendelkezik az ajánlattételi határidőt megelőző három évben összesen legalább 10 db GPS alapú dinamikus megállóhelyi utastájékoztató tábla és a hozzá kapcsolódó szoftverek telepítéséről, üzembe helyezéséről szóló referenciával,
M6. nem rendelkezik az ajánlattételi határidőt megelőző három évben összesen legalább nettó 55 millió Ft értékű központi diszpécser rendszerek telepítéséről, üzembe helyezéséről szóló referenciával,

M7. nem rendelkezik az ajánlattételi határidőt megelőző három évben összesen legalább nettó 50 millió Ft értékű pályaudvari utas információs és járművekre szerelt utastájékoztató tábla rendszer telepítéséről, üzembe helyezéséről szóló referenciával,
III.2.4)
Fenntartott szerződések (adott esetben) nem
A szerződés védett műhelyek számára fenntartott
A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik
III. 3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
III.3.2)
A szervezeteknek közölniük kell-e a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét?

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás fajtája
IV.1.1) Az eljárás fejtája
Nyílt x
Meghívásos
Gyorsított meghívásos
A gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:
Tárgyalásos
Megtörtént-e már a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése?
Igen válasz esetén a kiválasztott részvételre jelentkezők nevét és címét a VI.3., További információk rovatban kell megadni
Gyorsított tárgyalásos
A gyorsított eljárás alkalmazásának indoklása:
Versenypárbeszéd
IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma (meghívásos és tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd esetén)
Létszám
VAGY: minimum
és, adott esetben, maximum
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
IV.1.3) Az ajálattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során (tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
Igénybe vették-e a többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát?
IV. 2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint x
xaz alábbiakban megadott részszempontok (a részszempontokat súlyozással vagy – ha súlyozásra bizonyíthatóan nincs lehetőség – csökkenő fontossági sorrendben kell megadni)
a dokumentációban, az ajánlati/részvételi felhívásban, az ajánlattételi felhívásban illetve az ismertetőben meghatározott szempontok
SzempontSúlyszám
A rendszer komplexitása, üzemeltetésének hatékonysága9
Operatív forgalomirányítási rendszer19
Operatív forgalomirányítási rendszer felhasználó specifikus megjelenítési és lekérdezési lehetőségek9
Fedélzeti számítógép paraméterei13
Fedélzeti számítógép egyéb műszaki paraméterei11
Járművek fedélzeti utas-tájékoztató eszközeinek kialakítása, megjelenése6
Fedélzeti jegykiadó pénztárgép tulajdonságai5
Fedélzeti jegykiadó pénztárgép egyéb műszaki paraméterei4
Fedélzeti utasszámláló berendezés3
„Zöld-út kérés” funkció4
Megállóhelyi jegyértékesítő automaták20
Dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató eszközök8
Internet alapú utastájékoztatás3
Az intermodalitás támogatottsága (helyi - helyközi közlekedés közötti átjárhatóság)6
A rendszer fejleszthetősége, integrálhatósága6
FORRÁS rendszerrel való szoros együttműködése15
FORRÁS rendszer és az új rendszer kapcsolatának egyéb elvárásai9
Ajánlati ár (bruttó HUF)45
Garancia időtartama (hónap)9
Üzemeltetés, szervizháttér16
A rendszer működtetésének támogatása10
A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálása6
A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálásával kapcsolatos egyéb jellemzők4
IV.2.2)
Elektronikus árverést alkalmaznak-e? nem
Ha igen, további információk az elektronikus árverésről (ha szükséges)
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1)
Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozozóan korábbi közzétételre sor került-e? nem
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató
Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
Hirdetmény száma a HL-ben: /S
-
(nap/hó/év)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
Hirdetmény száma a HL-ben: /S
-
(nap/hó/év)
Hirdetmény száma a HL-ben: /S
-
(nap/hó/év)
IV.3.3) A dokumentáció és egyéb iratok (a DBR kivételével) vagy ismertetők (versenypárbeszéd esetében) beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2009/04/27 (nap/hó/év)
Időpont: 13.30 óra
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen
Igen válasz esetén, Ár (számokkal): 150.000.-
Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
A dokumentáció ellenértékét (125.000.- Ft + ÁFA) a Kisalföld Volán Zrt. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12096705-00112271-00100009 számú számlájára kell átutalni.
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő, illetve a részvételi határidő
Dátum: 2009/04/27 (nap/hó/év)
Időpont: 13.30 óra
IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére (ha ismert) (m eghívásos és tárgyalásos eljárás, valamint versenypárbeszéd esetén )
Dátum: (nap/hó/év)
IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
HU
Egyéb:
IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (nyílt eljárás esetén)
-ig (nap/hó/év)
VAGY hónap(ok)ban:
vagy nap(ok)ban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.8) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2009/04/27 (nap/hó/év )
Időpont: 13.30 óra
Hely (adott esetben): Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzat 9400 Sopron, Fő tér 1. II. emelet kistárgyaló: Városgazdálkodási Osztály
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek? (adott esetben) igen
a Kbt. 80. § (2) bekezdése szerinti személyek.

VI. szakasz: kiegészítő információk
VI.1)
A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) nem
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2)
a szerződés eu-alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos? igen
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb használható hivatkozási alapot:
NYDOP-3.2.1/B-2008-0009.
VI.3) További információk (adott esetben)
1.) A hiánypótlásra lehetőség van.
A hiánypótlás biztosítása esetén a hiánypótlás köre: teljes körben.
2.) Nyílt eljárás esetén az eredményhirdetés időpontja:
2009. május 5. 10 óra, 9400 Sopron, Fő tér 1.
3.) Nyílt eljárás esetén a szerződéskötés tervezett időpontja:
az eredményhirdetést követő 16. napon
4.) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
5.) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: A dokumentáció munkanapokon 9:00-14:00 között, az ajánlattételi határidő lejártának napján 9:00-13:30 között vehető át. a dokumentáció személyesen vagy meghatalmazott útján vehető át vagy a Kbt. 54 § (4) bekezdése szerint igényelhető. Átvételkor a dokumentáció árának befizetését igazolni kell.
6.) Az alkalmasság körében előírt feltételek igazolási módja a minősített Ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak.
7.) Ajánlattevőnek a Kbt. 71. § (1) bekezdése és (3) bekezdése szerinti nyilatkozatokat csatolnia kell. (Nemleges esetben is.)
8.) Az ajánlatok összeállításával kapcsolatos minden költség az Ajánlattevőt terheli.
9.) Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Kbt. 70 § (1) bekezdése szerinti ajánlattevői nyilatkozatot.
10.) Az Ajánlatkérő a Kbt. 91. § (2) bekezdése alapján az eljárás nyertesének visszalépése esetén a következő legkedvezőbb ajánlatot benyújtó Ajánlattevővel köt szerződést, amennyiben azt az eredményhirdetésen megnevezi.
11.) Az ajánlatot összefűzve vagy nyomdai úton kötve - roncsolás mentes kötésben - az információt tartalmazó oldalak folyamatos oldalszámozással és tartalomjegyzékkel ellátva, 8 példányban – 1 eredeti és 7 másolati példányban – kell benyújtani, feltüntetve rajtuk az „EREDETI” és a „MÁSOLAT” jelzést. Eltérés esetén az eredeti példány az irányadó.
Az Ajánlattevőnek az ajánlata eredeti és másolati példányait egy közös borítékban/csomagban kell elhelyeznie, lezárni és az Ajánlattételi felhívásban megjelölt helyre eljuttatni. A borítékon/csomagon fel kell tüntetni: „Komplex fejlesztés a dinamikus és fenntartható közösségi közlekedésért Sopronban „- közbeszerzési eljárás ajánlata, az ajánlattételi határidő lejártáig tilos felbontani”.
12.) Az Ajánlattevőnek ajánlata vonatkozásában ajánlati biztosítékot kell benyújtania, amelynek összege 2.000.000,- Ft, azaz kettőmillió forint. Az ajánlati biztosíték a Kbt. 59. § (2) bekezdése alapján teljesítendő, átutalás esetén az Ajánlatkérő ERSTE Bank Rt.-nél vezetett 11737083-15367709-00000000.számú pénzintézeti számlájára teljesítendő. Az ajánlati biztosíték teljesíthető a megadott értékű bankgarancia vagy biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvény biztosításával is. Az ajánlati biztosíték rendelkezésre bocsátásának határideje azonos az ajánlattételi határidővel. Az ajánlati biztosítéknak érvényben kell maradni az ajánlati kötöttség időtartama alatt.
13.) Ajánlattevőnek az ajánlattételi határidőt megelőző 60 napon belül kelt cégkivonatot kell csatolnia.
14.) Az Ajánlattevő vonatkozásában becsatolandó még az ajánlatot aláíró(k) aláírási címpéldánya/aláírás mintája. Amennyiben az ajánlatot nem a cégjegyzésre jogosult írja alá, az Ajánlattevőnek csatolni kell az aláírásra való jogosultság igazolására vonatkozó meghatalmazást, illetve az ajánlatot aláíró(k) aláírási címpéldányát/aláírás mintáját.
15.) Ajánlatkérő a pályázatok értékelésénél három különböző módszert alkalmaz:
1. értékarányosítás
2. sorba állítás
3. értékelés Igen/Nem értékekkel
Az értékelés módszere értékarányosítás (a legjobb ajánlat 100 pontot kap, a többi arányosan kevesebbet, az adható legalacsonyabb pontszám a 0) az alábbi bírálati szempontoknál:
• Ajánlati ár (HUF) (18.)
• Garancia (hónap) (19.)
• Üzemeltetés, szervizháttér (HUF) (20.)
• A rendszer működésének támogatása (óra) (21.)
Részszempontonként ajánlatkérő részére legkedvezőbb ajánlat 100 pont, a többi ajánlat pontszáma a legkedvezőbb ajánlathoz történő arányosítással kerül meghatározásra.
A műszaki paramétereknél a megadott intervallumoknak megfelelő ajánlatokat tekinthetők elfogadhatónak.
Az értékelés módszere sorba állítás az alábbi bírálati szempontoknál:
• A rendszer komplexitása, üzemeltetésének hatékonysága (1.)
• Operatív forgalomirányítási rendszer (2.)
• Fedélzeti számítógép (4.)
• Járművek fedélzeti utas-tájékoztató eszközeinek kialakítása, megjelenése (6.)
• Fedélzeti jegykiadó pénztárgép (7.)
• Fedélzeti utasszámláló berendezés (9.)
• „Zöld-út kérés” funkció (10.)
• Megállóhelyi jegyértékesítő automaták (11.)
• Dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató eszközök (12.)
• Internet alapú utastájékoztatás (13.)
• Az intermodalitás támogatottsága (14.)
• A rendszer fejleszthetősége, integrálhatósága (15.)
• FORRÁS rendszerrel való szoros együttműködése (16.)
• A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálása (22.)
Az ajánlatok tartalmi elemenként kerülnek sorba rendezésre, a legkedvezőbb kapja az első helyezést. Az első helyezett ajánlat pontszáma 100 pont, az utolsó helyezett pontszáma 0 pont. A többi ajánlat – a benyújtott ajánlatok darabszámának megfelelően egyenlő arányban szétosztva – a 100 pontos skálán a helyezésének megfelelő pontszámot kapja. (pl.: három ajánlat esetén az első 100 pontot, a második 50 pontot, a harmadik 0 pontot kap. Négy ajánlat esetén a sorrend 100 pont, 66.66 pont, 33.33 pont, 0 pont.)
A helyezésekért járó pontszámok, és a tartalmi elemek fontosságának súlyszámait összeszorozva, a szorzatok összegzésével határozzuk meg az ajánlattevők sorrendjét. A legnagyobb szorzatösszeggel rendelkező ajánlattevő ajánlata a legkedvezőbb, a legkisebb a legkedvezőtlenebb az ajánlatkérő részére.

Az értékelés módszere Igen/Nem értékekkel az alábbi bírálati szempontoknál:
• Operatív forgalomirányítási rendszer felhasználó specifikus megjelenítési és lekérdezési lehetőségek (3.)
• Fedélzeti számítógép egyéb műszaki paraméterei (5.)
• Fedélzeti jegykiadó pénztárgép egyéb műszaki paraméterei (8.)
• FORRÁS rendszer és az új rendszer kapcsolatának egyéb elvárásai (17.)
• A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálásával kapcsolatos egyéb jellemzők (23.)
Amennyiben az ajánlat megfelel a dokumentációban részletezett részszempontok feltételeinek, akkor az ajánlat az adott részszempont értékelésénél 100 pontot kap. Amennyiben nem felel meg a meghatározott paramétereknek, akkor 0 pontot kap. Az így kapott értékelési pontszám és a súlyszám szorzata lesz az eredmény az adott résszempontra.
Az egyes bírálati szempontok tartalma, értelmezése az Ajánlati Dokumentációban kerülnek részletesen kifejtésre.

16.) Projekt időtartama a pályázat nyertesével megkötött szerződés dátumától számított 16 hónap, de legkésőbb 2010. augusztus 31.
Az egyes szállítási ütemekben szállítandó eszközök, és teljesítendő feladatok a Dokumentációban kerülnek részletezésre.
17.) Érvénytelen az ajánlat,amennyiben az Ajánlattevő nem csatolja ajánlatának tárgyát képező GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszerének és a rendszer kiépítésének részletes műszaki leírását.
18.) Érvénytelen az ajánlat, amennyiben az Ajánlattevő ajánlatában szereplő GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszerének részletes műszaki leírása alapján megállapítható, hogy nem felel meg a Dokumentációban foglalt műszaki előírásoknak.
A megajánlott rendszernek minden komponensében teljes magyar nyelvű kezelőfelülettel kell rendelkeznie, továbbá minden felhasználói dokumentációt magyar nyelven kell rendelkezésre bocsátani.
19.) A benyújtott ajánlatoknak a Projekt kivitelezésével kapcsolatos összes költséget tartalmaznia kell beleértve a FORRÁS rendszerhez való illesztés FORRÁS rendszer oldaláról felmerülő fejlesztési igényeit, a „Zöld-út kérés” és a megállóhelyi dinamikus utastájékoztatási eszközök telepítésével és engedélyeztetési eljárások lefolytatásával kapcsolatos költségeket is.
20.) Tekintettel arra, hogy jelen beszerzés támogatásból valósul meg Ajánlatkérő kiköti, hogy, mint kedvezményezett a teljesítés során keletkező, a szerzői jogi védelem alá eső alkotáson területi korlátozás nélküli, határozatlan idejű, kizárólagos és harmadik személynek átadható felhasználási jogot szerez illetve a szerződés alapján az Ajánlatkérő jogot szerez az (alkotás) terv átdolgozására. Ha a projektet az Ajánlatkérő bármely okból nem valósítja meg, vagy részben valósítja meg, akkor a szerzői jogi védelem alá eső alkotás felhasználásának jogát köteles átruházni a Támogatóra vagy az általa megjelölt személyre.
21.) Közös ajánlattétel esetén, csatolni kell az együttműködési megállapodás egy eredeti vagy hiteles másolati példányát, megjelölve a konzorcium képviseletében eljáró személyt. Ebben az esetben elegendő egyetlen dokumentációt kiváltani.
22.) Ajánlatkérő a beszerzést támogatásból valósítja meg, melyre tekintettel felhívja az Ajánlattevők figyelmét a Kbt. 48. § (2) bekezdésére.
23.)Ajánlatkérő a Kisalföld Volán Zrt. (székhely: 9027 Győr, Ipar u. 99.)-vel közösen alkotott Konzorcium nevében nyújtotta be a pályázatot (NYDOP-3.2.1/B-2008-0009.) és jelen eljárásban a Konzorcium nevében jár el. A jelen közbeszerzési eljárás nyertesével a szerződést a Kisalföld Volán Zrt. köti meg.
24.) Az ajánlat részeként Ajánlattevő köteles a jelen felhívásban és a dokumentációban meghatározott feltételeknek megfelelő szerződéstervezetet csatolni.
25.) Jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a Kbt. rendelkezései az irányadóak.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Margit krt. 85.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1024
Ország: Magyarország
Telefon: +36-1-336-77-76
E-mail: -
Fax: +36-1-336-77-78
Internetcím (URL):
A békéltetési eljárást lebonyolító szerv (adott esetben)
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása (kérjük kitölteni a VI.4.2. rovatot VAGY szükség esetén a VI.4.3. rovatot)
A jogorvoslati kérelem benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
a Kbt. 323. § alapján.
VI.4.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Margit krt. 85.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1024
Ország: Magyarország
Telefon: +36-1-336-77-76
E-mail: -
Fax: +36-1-336-77-78
Internetcím (URL):
VI.5)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2009/03/12 (nap/hó/év)

A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be
Hivatalos név: Pro-Vital 2000 Kft.
Postai cím: Késmárki u. 8.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1118
Ország: Magyarország
Címzett: dr. Császár Dániel
Telefon: +36-1-479-0094
E-mail: kozbeszerzes@provital2000.hu, dcsaszar@provital2000.hu
Fax: +36-1-322-1723
Internetcím (URL): nincs
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció és a kiegészítő iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) beszerezhetők
Hivatalos név: Pro-Vital 2000 Kft.
Postai cím: Késmárki u. 8.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1118
Ország: Magyarország
Címzett: dr. Császár Dániel
Telefon: +36-1-479-0094
E-mail: kozbeszerzes@provital2000.hu, dcsaszar@provital2000.hu
Fax: +36-1-322-1723
Internetcím (URL): nincs
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahova az ajánlatokat/részvételi jelentkezéseket kell benyújtani
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):

B. MELLÉKLET
A részekre vonatkozó információk
A rész száma 1
meghatározás
1) A rész meghatározása
2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
 Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:  
További tárgyak:  
3) Mennyiség
Ha ismert, becsült érték ÁFA nélkül (csak számokkal):
Pénznem:
VAGY: és
között
Pénznem:
4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidőfeltüntetése (adott esetben)
Az időtartam hónapban:
vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY Kezdés (nap/hó/év)
Befejezés (nap/hó/év)
5) További információ a részekről


2009. május 5. / 2009