EUROPA | TED > Latest publications > Search result > 270808-2009

Document 270808-2009-HU

Access document: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:270808-2009:TEXT:HU:HTML
First Previous  4/15 Next Last
30/09/2009    S188    Európai Közösségek – Árubeszerzésre irányuló szerződések – Gyorsított meghívásos eljárás

HU-Sopron: Jármű-helymeghatározó rendszerek (műholdas gépjárműkövetés, GPS)

2009/S 188-270808

AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS

Árubeszerzés

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK):

Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata, Fő tér 1., Κapcsolattartó Dr. Fodor Tamás, HU-9400 Sopron. Tel.  +36 99515100. Fax  +36 99320939.

További információk a következő címen szerezhetők be: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel.  +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax  +36 13221723. URL: nincs.

A dokumentáció és további iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel.  +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax  +36 13221723. URL: nincs.

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal.

I.2) AZ AJÁNLATKÉRŐ TÍPUSA ÉS FŐ TEVÉKENYSÉGE VAGY TEVÉKENYSÉGEI:
Regionális vagy helyi hatóság.
Általános közszolgáltatások.
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja a közbeszerzési eljárást: igen.

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) MEGHATÁROZÁS
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
"Komplex fejlesztés a dinamikus és fenntartható közösségi közlekedésért Sopronban" GYM.
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye:
Árubeszerzés.
Adásvétel.
A teljesítés helye: Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata közigazgatási területe.

NUTS-kód: HU221 .

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul:
Közbeszerzés megvalósítása.
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk:
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya:
Sopron Megyei Jogú Város és Kisalföld Volán Zrt. közös beszerzésének megvalósítására a Nyugat-Dunántúli Operatív Program keretében Közösségi közlekedési infrastrukturális fejlesztések (NYDOP-2007-3-2-1/B) pályázati kiírása alapján "Komplex fejlesztés a dinamikus és fenntartható közösségi közlekedésért Sopronban" címen elnyert pályázat alapján szállítási szerződés megkötése.
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV):

42961300, 30144200, 30231300, 34928440, 51611120, 72000000.

II.1.7) A szerződés a Közbeszerzési Megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik-e?:
Igen.
II.1.8) Részekre történő ajánlattétel:
Igen.
Az ajánlatok benyújthatók: egy vagy több részre.
II.1.9) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)?:
Nem.
II.2) SZERZŐDÉS SZERINTI MENNYISÉG VAGY ALKALMAZÁSI KÖR
II.2.1) Teljes mennyiség:
I. Rész ("A")
— 10 db fix telepítésű jegy és bérlet értékesítő automata (amely támogatja a bankkártyás fizetési módot) szállítása,
— Üzembe helyezése,
— Felügyeleti rendszerének testre szabása, beüzemelése, illesztése,
— Próbaüzem.
Vállalkozó feladatát képezi továbbá a rendszer kialakításával kapcsolatos kiviteli és projekt tervek elkészítése is a műszaki leírásban foglaltak alapján.
II. Rész ("B")
— Autóbuszokra GPS alapú forgalomirányításhoz és utastájékoztatáshoz:
—— 28 db fedélzeti számítógép szállítása és üzembe helyezése,
—— 28 db belső utastéri kijelző szállítása beépítése a járművekbe,
—— 28 jármű hangos utas tájékoztatásához hangszórók beépítése, üzembe helyezése.
— 5 db fedélzeti jegykiadó pénztárgép szállítása és üzembe helyezése,
— A GPS alapú utas tájékoztató és forgalomirányító rendszer központi szoftvereinek eszközeinek telepítése, és üzembe helyezése,
— A központi szoftverek illesztése a "Forrás" rendszer szoftvereihez,
— A futtató környezet kialakítása, tűzfal, Internet elérés megvalósítása,
— A rendszer működéséhez szükséges adatbázis első feltöltése,
— 7 db vezérlőkártya szállítása és üzembe helyezése a "zöld-út kérés" funkcióhoz, ebből 3 helyszínen közlekedési csomópont vezérlőberendezésének cseréje,
— 3 járműre külső kijelzők szállítása, üzembe helyezése,
— Gépjárművezetők, forgalomirányítók, egyéb dolgozók oktatása,
— A rendszer működéséhez szükséges adatbázis módosítása, javítása, végleges kialakítása,
— 5 járműre utasszámláló berendezés szállítása, beszerelése, üzembe helyezése,
— 10 db GPS-s helymeghatározáson alapuló dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató tábla szállítása, és üzembe helyezése,
— 50 db rádiós távvezérlő "vak gomb" szállítása a dinamikus megállótáblák vezérléséhez, a vakok, és gyengén látók számára,
— A GPS-s helymeghatározáson alapuló dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató táblák vezérlését biztosító szoftver telepítése, üzembe helyezése,
— A "zöld-út kérés" funkció kiszolgálását biztosító szoftver beüzemelése,
— Internetes és WAP alapú utas tájékoztatást működtető szoftverek üzembe helyezése,
— Próbaüzem.
Vállalkozó feladatát képezi továbbá a rendszer kialakításával kapcsolatos kiviteli és projekt tervek elkészítése is a műszaki leírásban foglaltak alapján.
Szállítási ütemezés.
Projekt időtartama a pályázat nyertesével megkötött szerződés dátumától számítva legkésőbb 15.9.2010.
— I.ütem: 60 nap,
— II.ütem: 90 nap,
— III. ütem: 45 nap,
— IV. ütem: 110 nap.
Az egyes szállítási ütemekben szállítandó eszközök, és teljesítendő feladatok:
Első ütem :
— Autóbuszokra GPS alapú forgalomirányításhoz és utastájékoztatáshoz:
—— 3 db fedélzeti számítógép szállítása és üzembe helyezése,
—— 3 db belső utastéri kijelző szállítása, beépítése a járművekbe,
—— 3 jármű hangos utas tájékoztatásához hangszóró beépítése, üzembe helyezése.
— 5 db fedélzeti jegykiadó pénztárgép szállítása és üzembe helyezése,
— A GPS alapú utas tájékoztató és forgalomirányító rendszer központi szoftvereinek eszközeinek telepítése, és üzembe helyezése,
— A központi szoftverek illesztése a "Forrás" rendszer szoftvereihez,
— A futtató környezet kialakítása, tűzfal, Internet elérés megvalósítása,
— A rendszer működéséhez szükséges adatbázis első feltöltése,
— 7 db vezérlőkártya szállítása és üzembe helyezése a "zöld-út kérés" funkcióhoz, ebből 3 helyszínen közlekedési csomópont vezérlőberendezésének cseréje.
Második ütem:
— Autóbuszokra GPS alapú forgalomirányításhoz és utastájékoztatáshoz:
—— 25 db fedélzeti számítógép szállítása és üzembe helyezése,
—— 25 db belső utastéri kijelző szállítása beépítése a járművekbe,
—— 25 jármű hangos utas tájékoztatásához hangszórók beépítése, üzembe helyezése.
— 3 járműre külső kijelzők szállítása, üzembe helyezése,
— Gépjárművezetők, forgalomirányítók, egyéb dolgozók oktatása,
— A rendszer működéséhez szükséges adatbázis módosítása, javítása, végleges kialakítása.
Harmadik - Negyedik ütem:
— 10 db fix telepítésű jegy és bérlet értékesítő automata (amely támogatja a bankkártyás fizetési módot) szállítása, üzembe helyezése. Felügyeleti rendszerének testre szabása, beüzemelése, illesztése,
— 5 járműre utasszámláló berendezés szállítása, beszerelése, üzembe helyezése,
— 10 db GPS-s helymeghatározáson alapuló dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató tábla szállítása, és üzembe helyezése,
— 50 db rádiós távvezérlő "vak gomb" szállítása a dinamikus megállótáblák vezérléséhez, a vakok, és gyengén látók számára,
— A GPS-s helymeghatározáson alapuló dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató táblák vezérlését biztosító szoftver telepítése, üzembe helyezése,
— A "zöld-út kérés" funkció kiszolgálását biztosító szoftver beüzemelése,
— Internetes és WAP alapú utas tájékoztatást működtető szoftverek üzembe helyezése,
— Próbaüzem.
A harmadik negyedik ütem azért került összevonásra, mivel a beruházással kapcsolatos építési munkálatokat a megállókban a kivitelező(k)nek egy időben kell elvégezniük a szolgáltatást igénybevevők legkevesebb zavarásával, valamint az ésszerű gazdaságossági okok, és engedélyeztetési eljárások lefolytatása miatt.
Becsült érték HÉA nélkül: 245 000 000 HUF.
II.2.2) Vételi jog (opció):
Nem.
II.3) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS, A TELJESÍTÉS HATÁRIDEJE:
befejezés: 15.9.2010.

A RÉSZEKRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

A RÉSZ SZÁMA 1 MEGHATÁROZÁS: Vállalkozási szerződés
1) A RÉSZ MEGHATÁROZÁSA:
"A" Rész - Jegyautomaták beszerzése.
2) KÖZÖS KÖZBESZERZÉSI SZÓJEGYZÉK (CPV):

30144200.

3) MENNYISÉG:
— 10 db fix telepítésű jegy és bérlet értékesítő automata (amely támogatja a bankkártyás fizetési módot) szállítása,
— Üzembe helyezése,
— Felügyeleti rendszerének testre szabása, beüzemelése, illesztése,
— Próbaüzem.
Vállalkozó feladatát képezi továbbá a rendszer kialakításával kapcsolatos kiviteli és projekt tervek elkészítése is a műszaki leírásban foglaltak alapján.
4) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY ELTÉRŐ KEZDÉSI/TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ FELTÜNTETÉSE:
Befejezés: 15.9.2010.
5) TOVÁBBI INFORMÁCIÓ A RÉSZEKRŐL:
A RÉSZ SZÁMA 2 MEGHATÁROZÁS: Vállalkozási szerződés
1) A RÉSZ MEGHATÁROZÁSA:
"B" Rész - utas tájékoztató és forgalomirányító rendszer.
2) KÖZÖS KÖZBESZERZÉSI SZÓJEGYZÉK (CPV):

42961300, 30231300, 34928440, 72000000, 51611120.

3) MENNYISÉG:
— Autóbuszokra GPS alapú forgalomirányításhoz és utastájékoztatáshoz:
—— 28 db fedélzeti számítógép szállítása és üzembe helyezése,
—— 28 db belső utastéri kijelző szállítása beépítése a járművekbe,
—— 28 jármű hangos utas tájékoztatásához hangszórók beépítése, üzembe helyezése.
— 5 db fedélzeti jegykiadó pénztárgép szállítása és üzembe helyezése,
— A GPS alapú utas tájékoztató és forgalomirányító rendszer központi szoftvereinek eszközeinek telepítése, és üzembe helyezése,
— A központi szoftverek illesztése a "Forrás" rendszer szoftvereihez,
— A futtató környezet kialakítása, tűzfal, Internet elérés megvalósítása,
— A rendszer működéséhez szükséges adatbázis első feltöltése,
— 7 db vezérlőkártya szállítása és üzembe helyezése a "zöld-út kérés" funkcióhoz, ebből 3 helyszínen közlekedési csomópont vezérlőberendezésének cseréje,
— 3 járműre külső kijelzők szállítása, üzembe helyezése,
— Gépjárművezetők, forgalomirányítók, egyéb dolgozók oktatása,
— A rendszer működéséhez szükséges adatbázis módosítása, javítása, végleges kialakítása,
— 5 járműre utasszámláló berendezés szállítása, beszerelése, üzembe helyezése,
— 10 db GPS-s helymeghatározáson alapuló dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató tábla szállítása, és üzembe helyezése,
— 50 db rádiós távvezérlő "vak gomb" szállítása a dinamikus megállótáblák vezérléséhez, a vakok, és gyengén látók számára,
— A GPS-s helymeghatározáson alapuló dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató táblák vezérlését biztosító szoftver telepítése, üzembe helyezése,
— A "zöld-út kérés" funkció kiszolgálását biztosító szoftver beüzemelése,
— Internetes és WAP alapú utas tájékoztatást működtető szoftverek üzembe helyezése,
— Próbaüzem.
Vállalkozó feladatát képezi továbbá a rendszer kialakításával kapcsolatos kiviteli és projekt tervek elkészítése is a műszaki leírásban foglaltak alapján.
4) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY ELTÉRŐ KEZDÉSI/TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ FELTÜNTETÉSE:
Befejezés: 15.9.2010.
5) TOVÁBBI INFORMÁCIÓ A RÉSZEKRŐL:

III. SZAKASZ: JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS TECHNIKAI INFORMÁCIÓK

III.1) A SZERZŐDÉSRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, jóteljesítési biztosíték a Kbt. 53. § (6) bekezdés a) pontja szerint teljesítve.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
A vállalkozó által benyújtott számla (rész számla) kifizetése a Kbt. 305. § (3) bekezdése alapján az utófinanszírozásra tekintettel az ellenszolgáltatás összegének 10 %-a (önrész) a teljesítéstől számított 30 napon belül, a további 90 % (támogatás) pedig a teljesítéstől számított 60 napon belül, a teljesítés igazolásának kiállítását követően történik meg. Ütemenként 2 számla bocsátható ki és a 8. számlát tekinti Ajánlatkérő végszámlának.
A támogatást közvetlenül a támogató hatóság fizeti ki, ennek megfelelően Ajánlatkérő a közvetlen szállítói kifizetés alapján kíván elszámolni a nyertes Ajánlattevővel a 281/2006. (12.23.) sz. Kormányrendelet alapján.
Az üzemeltetés vonatkozásában a számla kibocsátása havonta történhet.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Nem követelmény.
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek?:
Nem.
III.2) RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
III.2.1) Az ajánlattevő/a részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is:
Az előírások teljesítésének igazolásához szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező, alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, aki a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá esik, vagy akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdésének d) pontjában meghatározott kizáró ok fennáll.
Az eljárásból kizárásra kerül azon részvételre jelentkező, akivel, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával vagy a számára erőforrást nyújtó szervezettel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdésének a)-b) pontjaiban felsorolt kizáró okok fennállnak.
A részvételre jelentkezőnek és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, továbbá az részvételre jelentkező számára erőforrást nyújtó szervezetnek a Kbt. 136. § (3) bekezdésében meghatározottak szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdésének a)-h) pontjainak, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdésének d) pontja hatálya alá.
A közbeszerzés értékének tíz százalékát nem meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók tekintetében a részvételre jelentkező köteles a Kbt. 105. § (3) bekezdése alapján nyilatkozni részvételi jelentkezésében, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság:
Az alkamasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Részvételre jelentkező és a Kbt. 105.§ (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozójának az alábbi dokumentumokat kell csatolni az alkalmasságának igazolására:
Mindkét rész vonatkozásában.
P.1.) Számláját vezető valamennyi pénzintézettől származó, a részvételi jelentkezés benyújtási időpontját megelőző 60 napnál nem régebbi nyilatkozatot az alábbi tartalommal:
— számlavezetés kezdő időpontja,
— tájékoztatás arról, hogy 1.1.2008 óta a számlán volt-e esetlegesen sorban állás.
Amennyiben a jelzett pénzintézet(ek) egy évnél rövidebb ideje vezetik folyószámláját, úgy csatolni kell a korábbi folyószámla vezető pénzintézet nyilatkozatát is a meghatározott időtartamra vonatkozóan.
A részvételi jelentkezésben az Részvételre jelentkezőnek és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának nyilatkoznia kell, hogy a csatolt pénzintézeti igazolásokon feltüntetett pénzintézeteken kívül más pénzintézeteknél nem vezet számlát.
P.2.) Az elmúlt 3 lezárt üzleti évre vonatkozó, a számviteli törvénynek megfelelő beszámolója. (ezen dokumentumok a részvételi jelentkezés részeként külön kötetben csatolandók!)
P.3) Az I. ("A") Rész vonatkozásában:
Az elmúlt 3 (2006-2008) évre vonatkozó teljes forgalmáról (nettó árbevétel) szóló nyilatkozat.
P4.) A II. ("B") Rész vonatkozásában:
Az elmúlt 3 (2006-2008) évre vonatkozó teljes forgalmáról (nettó árbevétel) szóló nyilatkozat.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az Részvételre jelentkező, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
Mindkét rész vonatkozásában.
P.1.) bármely, számláját vezető pénzügyi intézménytől származó igazolás alapján bankszámláján 1.1.2008 óta sorban álló tétele volt.
P.2.) mérleg szerinti eredménye az elmúlt 3 lezárt üzleti év bármelyikében negatív volt.
P.3) Az I. ("A") Rész vonatkozásában:
Az elmúlt 3 (2006-2008) évben összesen az együttes teljes bevétele nem éri el a nettó 250 000 000 HUF-ot.
P4.) A II. ("B") Rész vonatkozásában:
Az elmúlt 3 (2006-2008) évben összesen az együttes teljes bevétele nem éri el a nettó 480 000 000 HUF-ot.
Mind a közös Részvételre jelentkezőknek, mind a Részvételre jelentkezőnek, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak az első két alkalmassági követelménynek külön-külön kell megfelelniük.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság:
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Részvételre jelentkező.
Az I. ("A") Rész vonatkozásában:
M1. ismertesse a jegykiadó automaták telepítésére, vonatkozó szállításait, megjelölve a bankkártyás fizetési módot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt.68.§ (1) bekezdését is.].
A II. ("B") Rész vonatkozásában:
M2. ismertesse az részvételi határidőt megelőző három évben tömegközlekedési járművekre felszerelt legjelentősebb komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszer üzembe helyezéseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve a járművek számát, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.].
M3. ismertesse az részvételi határidőt megelőző három év legjelentősebb komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszer üzembe helyezéseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.].
M4. ismertesse a Kbt. 67. § (1) a) szerint, a Kbt. 68. § (1)bekezdésében foglaltaknak megfelelően igazolva, az részvételi határidőt megelőző három év legjelentősebb GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszerrel összehangoltan működő "zöld-út kérés" rendszer beüzemeléseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.].
M5. ismertesse a Kbt. 67. § (1) a) szerint, a Kbt. 68. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően igazolva, az részvételi határidőt megelőző három év legjelentősebb GPS alapú dinamikus megállóhelyi utastájékoztató tábláinak és a hozzá kapcsolódó szoftvereinek üzembe helyezéseit, azok rövid műszaki tartalmát, megjelölve az ellenszolgáltatás összegét vagy a korábbi szállítás mennyiségére utaló más adatot, a teljesítés helyét, a szállítás tárgyát, és a szerződést kötő másik fél nevét, székhelyét, képviselője nevét, telefon és fax számát, [Kbt. 67. § (1) bekezdés a) pont] [A referencia kiállítója tekintetében figyelembe kell venni a Kbt. 68. § (1) bekezdését is.].
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Részvételre jelentkező alkalmatlannak minősül a szerződés teljesítésére, ha.
Az I. ("A") Rész vonatkozásában:
M1. nem rendelkezik az részvételi határidőt megelőző 3 évben, összesen legalább 10 db olyan jegykiadó automata szállításáról, telepítéséről szóló referenciával, amely támogatja a bankkártyás fizetési módot is,
A II. ("B") Rész vonatkozásában:
M2. nem rendelkezik összesen legalább 28 db tömegközlekedési járműre az részvételi határidőt megelőző három évben felszerelt, komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító berendezést és a hozzá kapcsolódó szoftvereket tartalmazó referenciával,
Komplex GPS alapú forgalomirányítási rendszer alatt olyan központi irányítási helyet értünk ami megfelelő szoftverekkel és irányító személyzet számára kiépített munkahelyekkel biztosított munka környezet, amely biztosítja a menetrend szerinti közlekedést -szükség szerinti operatív beavatkozásokkal-, a járműveken elhelyezett fedélzeti GPS helymeghatározó rendszerek segítségével és folyamatos kapcsolatot biztosító GPRS- s kommunikációval. Kommunikál mindkét irányba adatokat fogad a járművek felől (helymeghatározás,vészjelzés…stb) és adatokat küld a járművek és utastájékoztató eszközök felé (forgalmi utasítások, indulási érkezési adatok...stb).
M3. nem rendelkezik az részvételi határidőt megelőző három évben összesen legalább nettó 60 000 000 HUF értékű komplex GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányító rendszer telepítéséről szóló referenciával,
GPS alapú utastájékoztató rendszer: olyan utazással kapcsolatos információk szolgáltatására kiépített központi rendszer amely a közlekedő (GPS-s helymeghatározó rendszerekkel felszerelt) járművek tartózkodási helyéről, megadott fölrajzi helyekre történő érkezésük időpontjáról idő és térbeli adatokat szolgáltat a diszpécser központ felé és az utazást igénybe vevők számára mind a járműveken, a megállókban,az interneten,és mobil telefonon egyaránt.
M4. nem rendelkezik az részvételi határidőt megelőző három évben összesen legalább öt útkereszteződésben GPS alapú utastájékoztató és forgalomirányítási rendszerrel összekapcsoltan működő "zöld-út kérés" rendszer telepítéséről, üzembe helyezéséről szóló referenciával,
Forgalomirányítással összehangolt zöld út kérés:
Olyan közlekedési csomópontokban elhelyezett lámpa vezérlő és hozzájuk tartozó közlekedési lámpákat értünk, amelyek képesek fogadni a forgalom irányítás helytől és az autóbuszokról érkező szabad jelzést igénylő kérelmeket, és a közlekedési lámpák vezérlő rendszereibe beépített végrehajtási stratégiák mentén elbírálja a kérelmek jogosultságát.
M5. nem rendelkezik az részvételi határidőt megelőző három évben összesen legalább 10 db GPS alapú dinamikus megállóhelyi utastájékoztató tábla és a hozzá kapcsolódó szoftverek telepítéséről, üzembe helyezéséről szóló referenciával.
Dinamikus megállóhelyi utastájékoztató táblák:
Olyan az autóbusz megállókban elhelyezett utazással kapcsolatos információt közlő elektronikusan működő kijelzők, amelyek a központi forgalomirányítási rendszertől kapott adatok alapján dinamikusan (folyamatosan változtatva) közlik a járművek GPS-s helyzet meghatározásából és haladási sebességétől függő várható érkezésük időpontját audiovizuális módon esélyegyenlőség követelményeit figyelembe véve.
III.2.4) Fenntartott szerződések:
Nem.
III.3) SZOLGÁLTATÁSMEGRENDELÉSRE IRÁNYULÓ SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ KÜLÖNLEGES FELTÉTELEK
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?:
III.3.2) A szervezeteknek közözlniük kell-e a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét?:

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) AZ ELJÁRÁS FAJTÁJA
IV.1.1) Az eljárás fajtája:
Gyorsított meghívásos.
A gyorsított eljárás alkalmazásának indoklása: Jelen eljárás tárgyát képező eszközbeszerzés uniós forrásból valósul meg. A támogatási szerződésben rögzített határidőből hátralévő idő a korábban lefolytatott eredménytelen eljárásra való tekintettel jelentősen lerövidült és a pályázat megvalósítását veszélyezteti. Ezen okból előállt sürgősségre való tekintettel a nyílt, vagy a meghívásos eljárásra előírt határidők nem lennének tarthatók.
IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma:
IV.1.3) Az ajálattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során:
IV.2) BÍRÁLATI SZEMPONTOK
IV.2.1) Bírálati szempontok:
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok:
Az I. Rész ("A" ) vonatkozásában. Súlyszám: 100.
1. Fix telepítésű jegy és bérlet értékesítő automaták. Súlyszám: 40.
2. Ajánlati ár. Súlyszám: 25.
3. Garancia. Súlyszám: 9.
4. Üzemeltetés, szervizháttér. Súlyszám: 16.
5. A rendszer működtetésének támogatása. Súlyszám: 10.
A II. Rész ("B") vonatkozásában. Súlyszám: 220.
1. A rendszer komplexitása, üzemeltetésének hatékonysága. Súlyszám: 9.
2. Operatív forgalomirányítási rendszer. Súlyszám: 19.
3. Operatív forgalomirányítási rendszer felhasználó specifikus megjelenítési és lekérdezési lehetőségek. Súlyszám: 9.
4. Fedélzeti számítógép. Súlyszám: 13.
5. Fedélzeti számítógép egyéb műszaki paraméterei. Súlyszám: 11.
6. Járművek fedélzeti utas-tájékoztató eszközeinek kialakítása, megjelenése. Súlyszám: 6.
7. Fedélzeti jegykiadó pénztárgép. Súlyszám: 5.
8. Fedélzeti jegykiadó pénztárgép egyéb műszaki paraméterei. Súlyszám: 4.
9. Fedélzeti utasszámláló berendezés. Súlyszám: 3.
10. "Zöld-út kérés" funkció. Súlyszám: 4.
11. Dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató eszközök. Súlyszám: 8.
12. Internet alapú utastájékoztatás. Súlyszám: 3.
13. Az intermodalitás támogatottsága (helyi-helyközi közlekedés közötti átjár.). Súlyszám: 6.
14. A rendszer fejleszthetősége, integrálhatósága. Súlyszám: 6.
15. Forrás rendszerrel való szoros együttműködése. Súlyszám: 15.
16. Forrás rendszer és az új rendszer kapcsolatának egyéb elvárásai. Súlyszám: 9.
17. Ajánlati ár. Súlyszám: 45.
18. Garancia. Súlyszám: 9.
19. Üzemeltetés, szervizháttér. Súlyszám: 16.
20. A rendszer működtetésének támogatása. Súlyszám: 10.
21. A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálása. Súlyszám: 6.
22. A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálásával kapcsolatos egyéb jell. Súlyszám: 4.
IV.2.2) Elektronikus árverést alkalmaznak-e?:
Nem.
IV.3) ADMINISZTRATÍV INFORMÁCIÓK
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám:
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e?:
Nem.
IV.3.3) A dokumentáció és egyéb iratok vagy ismertetők (versenypárbeszéd esetében):
A dokumentáció beszerzésének határideje: 8.10.2009 - 10:00.
Kell-e fizetni a dokumentációért:
Ár: 75 000 HUF.
A fizetés feltételei és módja: A dokumentáció ellenértékét (60 000 HUF + ÁFA) a Kisalföld Volán Zrt. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12096705-00112271-00100009 számú számlájára kell átutalni.
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő, illetve a részvételi határidő:
8.10.2009 - 10:00.
IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére:
12.10.2009.
IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók:
Magyar.
IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama:
IV.3.8) Az ajánlatok felbontásának feltételei:

VI. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

VI.1) A KÖZBESZERZÉS ISMÉTLŐDŐ JELLEGŰ-E?:
Nem.
VI.2) A SZERZŐDÉS KÖZÖSSÉGI ALAPOKBÓL FINANSZÍROZOTT PROJEKTTEL ÉS/VAGY PROGRAMMAL KAPCSOLATOS?:
Igen.
Kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb használható hivatkozási alapot: NYDOP-3.2.1/B-2008-0009.
VI.3) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK:
1.) A hiánypótlásra lehetőség van.
A hiánypótlás biztosítása esetén a hiánypótlás köre: a Kbt. 112. § (2)-ben meghatározott körben.
2.) A részvételi eredményhirdetés időpontja:
12.10.2009 (13:00), MAGYARORSZÁG 9400 Sopron, Fő tér 1. Városgazdálkodási Osztály
3.) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
4.) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: A dokumentáció munkanapokon 9:00-14:00 között, az részvételi jelentkezéstételi határidő lejártának napján 9:00-10:00 között vehető át. A dokumentáció személyesen vagy meghatalmazott útján vehető át vagy a Kbt. 102. § (3) bekezdése szerint igényelhető. Átvételkor a dokumentáció árának befizetését igazolni kell.
5.) Az alkalmasság körében előírt feltételek igazolási módja a minősített Ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak.
6.) A részvételi jelentkezések bontásának időpontja:
8.10.2009 (10:00), MAGYARORSZÁG 9400 Sopron, Fő tér 1. Városgazdálkodási Osztály
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek:
A Kbt. 110. § (2) bekezdése alapján.
7.) Részvételre jelentkezőnek a Kbt. 105. § (1) bekezdése és (3) bekezdése szerinti nyilatkozatokat csatolnia kell. (Nemleges esetben is).
8.) Az részvételi jelentkezések összeállításával kapcsolatos minden költség az Részvételre jelentkezőt terheli.
9.) Az részvételi jelentkezésnek tartalmaznia kell a Kbt. 104. § (1) bekezdése szerinti Részvételi nyilatkozatot.
11.) Az részvételi jelentkezést összefűzve vagy nyomdai úton kötve - roncsolás mentes kötésben - az információt tartalmazó oldalak folyamatos oldalszámozással és tartalomjegyzékkel ellátva, 5 példányban - 1 eredeti és 4 másolati példányban - kell benyújtani, feltüntetve rajtuk az "Eredeti" és a "Másolat" jelzést. Eltérés esetén az eredeti példány az irányadó.
Az Részvételre jelentkezőnek a részvételi jelentkezése eredeti és másolati példányait egy közös borítékban/csomagban kell elhelyeznie, lezárni és a Részvételi felhívásban megjelölt helyre eljuttatni. A borítékon/csomagon fel kell tüntetni: "Komplex fejlesztés a dinamikus és fenntartható közösségi közlekedésért Sopronban "- közbeszerzési eljárás részvételi jelentkezés, a részvételi határidő lejártáig tilos felbontani".
12.) Részvételre jelentkezőnek az részvételi határidőt megelőző 60 napon belül kelt cégkivonatot kell csatolnia.
13.) Az Részvételre jelentkező vonatkozásában becsatolandó még a részvételi jelentkezést aláíró(k) aláírási címpéldánya/aláírás mintája. Amennyiben az részvételi jelentkezést nem a cégjegyzésre jogosult írja alá, az Részvételre jelentkezőnek csatolni kell az aláírásra való jogosultság igazolására vonatkozó meghatalmazást, illetve az részvételi jelentkezést aláíró(k) aláírási címpéldányát/aláírás mintáját.
14.) Ajánlatkérő a pályázatok értékelésénél 3 különböző módszert alkalmaz: valamennyi részszempont esetén az adható legmagasabb pontszám: 100, a legalacsonyabb: 0.
A bírálati szempontok és alszempontjaik szerinti értékelési módszerek.
Ajánlatkérő a pályázatok értékelésénél három különböző módszert alkalmaz:
1. értékarányosítás
2. sorba állítás
3. értékelés Igen/Nem értékekkel
Az értékelés módszere értékarányosítás (a legjobb ajánlat 100 pontot kap, a többi arányosan kevesebbet) az alábbi bírálati szempontoknál:
— Ajánlati ár (HUF) ("A"/2 ; "B"/17.),
— Garancia (hónap) ("A"/3 ; "B"/18.),
— Üzemeltetés, szervizháttér (HUF) ("A"/4 ; "B"/19.),
— A rendszer működésének támogatása (óra) ("A"/5 ; "B"/20.).
Részszempontonként a legkedvezőbb ajánlat 100 pont, a többi ajánlat pontszáma a legkedvezőbb ajánlathoz történő arányosítással kerül meghatározásra.
A műszaki paramétereknél a megadott intervallumoknak megfelelő ajánlatokat tekinthetők elfogadhatónak.
Az értékelés módszere sorba állítás az alábbi bírálati szempontoknál:
— Fix telepítésű jegy és bérlet értékesítő automaták ("A"/1),
— A rendszer komplexitása, üzemeltetésének hatékonysága ("B"/1.),
— Operatív forgalomirányítási rendszer ("B"/2.),
— Fedélzeti számítógép ("B"/4.),
— Járművek fedélzeti utas-tájékoztató eszközeinek kialakítása, megjelenése ("B"/6.),
— Fedélzeti jegykiadó pénztárgép ("B"/7.),
— Fedélzeti utasszámláló berendezés ("B"/9.),
— "Zöld-út kérés" funkció ("B"/10.),
— Dinamikus megállóhelyi utas tájékoztató eszközök ("B"/11.),
— Internet alapú utastájékoztatás ("B"/12.),
— Az intermodalitás támogatottsága ("B"/13.),
— A rendszer fejleszthetősége, integrálhatósága ("B"/14.),
— Forrás rendszerrel való szoros együttműködése ("B"/15.),
— A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálása ("B"/21.).
Az ajánlatok tartalmi elemenként kerülnek sorba rendezésre, a legkedvezőbb kapja az első helyezést. Az első helyezett ajánlat pontszáma 100 pont, az utolsó helyezett pontszáma 0 pont. A többi ajánlat - a benyújtott ajánlatok darabszámának megfelelően egyenlő arányban szétosztva - a 100 pontos skálán a helyezésének megfelelő pontszámot kapja. (pl.: három ajánlat esetén az első 100 pontot, a második 50 pontot, a harmadik 0 pontot kap. Négy ajánlat esetén a sorrend 100 pont, 66.66 pont, 33.33 pont, 0 pont.).
A helyezésekért járó pontszámok, és a tartalmi elemek fontosságának súlyszámait összeszorozva, a szorzatok összegzésével határozzuk meg az ajánlattevők sorrendjét. A legnagyobb szorzatösszeggel rendelkező ajánlattevő ajánlata a legkedvezőbb, a legkisebb a legkedvezőtlenebb az ajánlatkérő részére.
Az értékelés módszere Igen/Nem értékekkel az alábbi bírálati szempontoknál:
— Operatív forgalomirányítási rendszer felhasználó specifikus megjelenítési és lekérdezési lehetőségek ("B"/3.),
— Fedélzeti számítógép egyéb műszaki paraméterei ("B"/5.),
— Fedélzeti jegykiadó pénztárgép egyéb műszaki paraméterei ("B"/8.),
— Forrás rendszer és az új rendszer kapcsolatának egyéb elvárásai ("B"/16.),
— A szolgáltatást igénybevevők (utasok) kiszolgálásával kapcsolatos egyéb jellemzők ("B"/22.).
Amennyiben az ajánlat megfelel a dokumentációban szereplő táblázatban részletezett részszempontok feltételeinek, akkor az ajánlat az adott részszempont értékelésénél 100 pontot kap. Amennyiben nem felel meg a meghatározott paramétereknek, akkor 0 pontot kap. Az így kapott értékelési pontszám és a súlyszám szorzata lesz az eredmény az adott részszempontra.
Az egyes bírálati szempontok pontos tartalma, értelmezése az Ajánlattételi Dokumentációban kerülnek részletesen kifejtésre.
15.) Tekintettel arra, hogy jelen beszerzés támogatásból valósul meg Ajánlatkérő kiköti, hogy, mint kedvezményezett a teljesítés során keletkező, a szerzői jogi védelem alá eső alkotáson területi korlátozás nélküli, határozatlan idejű, kizárólagos és harmadik személynek átadható felhasználási jogot szerez illetve a szerződés alapján az Ajánlatkérő jogot szerez az (alkotás) terv átdolgozására. Ha a projektet az Ajánlatkérő bármely okból nem valósítja meg, vagy részben valósítja meg, akkor a szerzői jogi védelem alá eső alkotás felhasználásának jogát köteles átruházni a Támogatóra vagy az általa megjelölt személyre.
16.) Közös részvételi jelentkezéstétel esetén, csatolni kell az együttműködési megállapodás egy eredeti vagy hiteles másolati példányát, megjelölve a konzorcium képviseletében eljáró személyt. Ebben az esetben elegendő egyetlen dokumentációt kiváltani.
17.) Ajánlatkérő a beszerzést támogatásból valósítja meg, melyre tekintettel felhívja az Részvételre jelentkezők figyelmét a Kbt. 48. § (2) bekezdésére: a rendelkezésre álló forrás: nettó 245 000 000 HUF.
18.) Ajánlatkérő a Kisalföld Volán Zrt. (székhely: MAGYARORSZÁG 9027 Győr, Ipar u. 99.)-vel közösen alkotott Konzorcium nevében nyújtotta be a pályázatot (NYDOP-3.2.1/B-2008-0009.) és jelen eljárásban a Konzorcium nevében jár el. A jelen közbeszerzési eljárás nyertesével a szerződést a Kisalföld Volán Zrt. köti meg.
19.) Jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a Kbt. rendelkezései az irányadóak.
20. Kiegészítő tájékoztatás: A kiegészítő tájékoztatás nyújtására a Kbt. 103. § (1)-(3) bekezdéseiben valamint a dokumentációban foglaltak az irányadók.
21. Amennyiben bármely, jelentkezéshez csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven került kiállításra, úgy azt a jelentkező a 24/1986. (VI.26.) MT rendelet szerinti hiteles magyar nyelvű fordításban is köteles becsatolni.
VI.4) JOGORVOSLATI ELJÁRÁS
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv:

Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság, Margit krt. 85., HU-1024 Budapest. Tel.  +36 13367776. Fax  +36 13367778.

VI.4.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása:
A jogorvoslati kérelem benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 323. § szerint.
VI.4.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be:

Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság, Margit krt. 85., HU-1024 Budapest. Tel.  +36 13367776. Fax  +36 13367778.

VI.5) E HIRDETMÉNY FELADÁSÁNAK DÁTUMA:
28.9.2009.
First Previous  4/15 Next Last